فعالیت بنیاد بین المللی مادر در 74 کشور دنیا

مدیر عامل بنیاد فرهنگی – بین‌المللی مادر گفت: در حال حاضر بنیاد بین‌المللی مادر در 74 کشور دنیا و 24 استان کشورمان فعالیت‌ می‌کند.

غلامرضا محمدی مدیر عامل بنیاد فرهنگی – بین‌المللی مادر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در حاضر بنیاد بین‌المللی مادر در 74 کشور دنیا و 24 استان کشورمان فعالیت‌ می‌کند، تصریح کرد: ما دو منشور را به عنوان خط قرمز خود برگزیدیم که اولی پرهیز از فعالیت‌های سیاسی، حزبی، جناحی و گروهی و دومی نیز دوری و پرهیز از تبعیض زبانی، رنگی، ملیتی و قومی است که به حدیث بهشت زیرپای مادران است پایبند هستیم.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند مادران براساس آیات و روایات الهی و ائمه اطهار بیان کرد: ما خوشحال هستیم که بعد از گذشت سال‌های متمادی بنیاد مادر را در اردبیل به عنوان استان بیست و چهارم راه‌اندازی می‌کنیم به طوری که این بنیاد تلاش می‌کند تا همواره اسباب تکریم احترام مادران را فراهم کند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی – بین‌المللی مادر شعار این بنیاد را «مادران تعالی جهانی خوشبخت» اعلام کرد و گفت: رسالت ما این است که در پشت همه فرزندان این مرز و بوم دعای مادرانی باشد تا بدرقه راه عزتمند آنها قرار گیرد.

وی به ویژگی‌های مردمان دیار سبلان در عزت و تکریم بزرگان به ویژه مادران اشاره کرد و افزود: بعید می‌دانم که در این استان خانه سالمندی وجود داشته باشد چرا که سالخوردگان ما نباید به جرم محبت به فرزندانشان راهی خانه سالمندان شوند.

انتهای پیام/ح

راه اندازی بنیاد بین المللی مادر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.