بنیاد فرهنگی - بین‌المللی مادر در اردبیل راه اندازی شد

همزمان با برگزاری آئین نکوداشت مادران نمونه در استان اردبیل بنیاد فرهنگی – بین‌المللی مادر در اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به اقدام خوب غلامرضا محمدی در راه‌اندازی بنیاد بین‌المللی مادر اظهار کرد: در این کار خیر و نیک موسس پرتلاش بنیاد مادر با بررسی همه جانبه کارهای خداپسندانه تصمیم گرفت تا این مجموعه را بنا نهد تا در طول سال و در استان‌ها و شهرهای مختلف مقام مادر و تلاش‌های او در حوزه‌های مختلف پاس داشته شود.

علی نواداد با اشاره به راه‌اندازی بنیاد مادر در استان‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که امروز نیز این بنیاد فعالیت خود را در استان اردبیل آغاز می‌کند که قطعا در طول سال در سایه فعالیت‌ها این بنیاد مادران نمونه در همه حوزه‌ها مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرند.

وی به شاخص انتخاب مادران نمونه کشوری و استانی اشاره کرد و گفت: تربیت فرزندان صالح، داشتن همسری خوب، باوفا و مهربان، انجام وظیفه و مسئولیت در قبال فرزندان، آراستگی به شهروند خوب و مردمدار و موفقیت در زندگی شخصی و خانوادگی و اجتماعی و حوزه کار از جمله این شاخص‌ها و معیارهای ارزشمند است.

فریبا محمدلو، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: در عصر اضطراب و دور شدن از دامان گرم مادران که می‌خواهند براساس فرهنگ غربی نظام خانواده را با نشانه رفتن روی مادر و پدر خانواده متزلزل کنند ضرورت دارد جایگاه و شان و شوکت مادران مورد صیانت نسل امروز و آینده قرار گیرد.

وی افزود: در زندگی پرشتاب صنعتی امروز که شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های بیگانه کانون خانواده و نقطه مرکزی آن را که زنان و مادران هستند نشانه گرفته که شایسته است همه قبل از پیری و سالخوردگی و از دست رفتن این نعمت بزرگ قدر مادران را بدانیم و در تکریم و تجلیل آنها به شکل عملی وارد شویم.

انتهای پیام/ح

آئین نکوداشت مادران نمونه در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.