خدری در مخالفت با استیضاح ربیعی:

آیا ربیعی مسئول افزایش قیمت دلار بوده است؟

نماینده بوشهر گفت: ربیعی صدای کارگر را می‌شنود، چون کارگر بوده است.

آیا ربیعی مسئول افزایش قیمت دلار بوده است؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید‌ خدری‌ نماینده مردم بوشهر در مخالفت با استیضاح وزیر کار گفت: عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جلسه علنی امروز در مخالفت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: استیضاح ربیعی بدون تشریفات قانونی انجام شده است و برخلاف آیین‌نامه است.

وی با بیان اینکه ما در محضر خدا سخن می‌گوییم و خداوند بر اعمال ما ناظر است، گفت: چه کسی می‌گوید که اگر ربیعی استیضاح شود حیثیت مجلس حفظ می‌شود و اما اگر این اتفاق نیفتاد حیثیت مجلس حفظ نمی‌شود؟

نماینده مردم بوشهر با تاکید بر اینکه حیثیت مجلس زمانی حفظ می‌شود که بر اساس قانون رفتار کنیم، تصریح کرد: این استیضاح، استیضاح رئیس جمهور است چرا ک موضوعاتی مطرح می‌شود ارتباطی به وزیر ندارد در حیطه اختیارات رئیس جمهور است.

خدری با اشاره به اینکه افزایش قیمت دلار بر فضای اقتصادی کشور اثر گذاشته است و آیا ربیعی مقصر این موضوع است؟، گفت: ربیعی کسی است که درد کارگر را می‌فهمد.

وی ادامه داد: ما وزیری می‌خواهیم که درد کارگر را لمس کرده باشد چرا که از جامعه ارباب رعیتی بیزار هستیم و اگر ربیعی در نشست‌های کارگری حضور می‌یابد به این دلیل است که کارگر است..

نماینده مردم بوشهر تصریح کرد: اگر ربیعی دست پینه ‌بسته کارگران را می‌گیرد و صدای آنان را می‌شوند برای آن است که این فرد کارگر است و روستا به روستا و شهر به شهر با مردم نشست دارد در جمع آنان حضور می‌یابد.

خدری با اشاره به اظهارات نمایندگان موافق استیضاح ربیعی مبنی بر این که وی زیرساخت‌های اشتغال را فراهم نکرده است، اظهار کرد: با وجود مشکلاتی چون دریافت بهره بالای بانکی و قانون پیچید مالیاتی و همچنین نبود بازار داخلی و خارجی، چه انتظاری دارید که با این کمبود‌ها و نواقص زیرساخت‌های اشتغال توسط این وزیر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه از 18 صندوق بازنشستگی کشور فقط یک صندوق قانون دارد و مابقی آنها فاقد قانون هستند، تصریح کرد: کسانی که تهمت و افترا زدند بگویند که بر اساس کدام منطقه و آموزه‌های دینی بدون اثبات جرمی در تریبون عمومی اینگونه به افراد تهمت زدید.

خدری با بیان اینکه به خوبی می‌دانید که در آموزه‌های دینی ما حرمت مومن به حرمت کعبه تشریح شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموعه عریض و طویل وزارتخانه کار قطعا مشکلاتی وجود دارد ما باید کمک کنیم که این وزیر انقلابی به کار خود ادامه دهد و مشکلات را حل و فصل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار