دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌رضوی:

بهترین راه نشر آرمان‌های انقلاب تشکیل یک خبرگزاری عرب زبان است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌رضوی گفت:جای خالی خبرگزاری برای عرب زبانان منطقه در کشورمان مشهود است و امیدواریم این خلا با همت مدیران غیردولتی برطرف شود.

بهترین راه نشر آرمان‌های انقلاب تشکیل یک خبرگزاری عرب زبان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عبدالله ارجائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌رضوی گفت: با توجه به اوضاع خاص منطقه و جهان اسلام و نظر به اینکه بیشتر مسلمانان را عرب زبانان تشکیل می‌دهند، بهترین راه برای نشر و اشاعه آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در منطقه تشکیل یک خبرگزاری قدرتمند عرب زبان باشد.

ارجائی افزود: سالهاست که خبرگزاری الجزیره در منطقه یکه تازی می‌کند و چقدر شیرین است که این سلطه با ایجاد یک خبرگزاری عرب زبان که در کشور ما پشتیبانی شود شکسته شود.

وی ادامه داد: این خبرگزاری می‌تواند جهت رشد و تنویر افکار عمومی مردم منطقه و بیداری مسلمانان و خروج آن‌ها از چنگال مستکبرین دنیا که باعث جلوگیری از آشوب و فتنه در منطقه خواهد بود، کمک شایان توجهی انجام دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌رضوی گفت: نمی‌توان از دولت انتظار داشت که در تشکیل چنین خبرگزاری پیش قدم شود. زیرا اینکار نیاز به یک ثبات و مدیریت بادوام دارد.

ارجائی افزود: دولت مطابق قانون هر ۴ سال یکبار ممکن است تغییر کند و با این تغییر نحوه مدیریت سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه هم معمولا عوض می‌شود؛ لذا امیدی به انسجام در خبرگزاری عرب زبانی که دولت تشکیل دهد نیست.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد بهترین سازمانی که در حال حاضر در سطح کشور بتواند از عهده چنین امر خطیر و تقبل هزینه‌های هنگفت آن برآید، آستان قدس رضوی است. این مجموعه از نظر داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در کل کشور نمونه است و مدیریتی منسجم و باثبات دارد.

انتهای پیام//ف. ن.

ایجاد خبرگزاری برای عرب زبانان، منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.