فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این شهرستان و مسئولان شهری از اراضی در نظر گرفته شده برای احداث آرامستان در این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از شورای اسلامی شهر شهرستان مسجدسلیمان، اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان بر اساس ضرورت و نیاز شهری و با توجه به تکمیل شدن ظرفیت آرامستان های قدیمی شهر در ماه های گذشته مذاکراتی فراوانی با مدیران مربوطه و برخی از مالکان شخصی اراضی محدوده و حریم شهر جهت تعیین مکانی برای احداث آرامستان بزرگ شهر داشتند که درنهایت حدود 30 هکتار از اراضی اطراف شهر را برای این کار درنظر گرفتند.

احداث آرامستان بزرگ در مسجدسلیمان

گفتنی است؛ احداث آرامستان بزرگ شهر از اولویت های شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان محسوب می شود و این شورا گام بلندی در این راستا برداشته است.

احداث آرامستان بزرگ در مسجدسلیمان

در این خصوص شهام سلیمانی، شهردار مسجدسلیمان و همراهی علیرضا گورویی، فرماندار مسجدسلیمان و تعامل مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز در این زمینه بسیار اثر گذار بوده و با این سطح مناسب تعامل و همکاری میان ادارات و نهادهای اجرایی و خدمات رسان امیدواریم احداث این آرامستان به مراحل اجرایی نزدیک شود.

احداث آرامستان بزرگ در مسجدسلیمان

انتهای پیام/گ

مسجدسلیمان صاحب آرامستان می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.