ملی پوش بدمینتون:

امیدوارم با قرعه خوبی در بازی‌های آسیایی مواجه شوم

مهران شهبازی گفت: مدال آوری در رشته بدمینتون خیلی سخت است، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کنم.

امیدوارم با قرعه خوبی در بازی‌های آسیایی مواجه شوممهران شهبازی ملی پوش بدمینتون کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حدود ۲ ماه است که در اردو تیم ملی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور دارم و روزی ۶ ساعت تمرین‌های مختلفی از جمله تمرینات توپی، بدنی و تکنیکی انجام می‌دهم تا آمادگی لازم را برای مسابقات داشته باشم.

او درباره مهم‌ترین حریفان خود در این رقابت‌ها گفت: همه تیم‌ها سعی می‌کنند تا بهترین عملکرد را در بازی‌های آسیایی داشته باشند، اما قوی‌ترین تیم‌ها معمولا از شرق آسیا و کشور‌هایی مانند: ژاپن، چین، مالزی و اندونزی هستند.

ملی پوش بدمینتون کشورمان در ادامه اظهار کرد: با توجه به این که مدال آوری در رشته بدمینتون دشوار است، اما امیدوارم قرعه خوبی در این رقابت‌ها نصیبم شود تا بتوانم با بهترین نتیجه به ایران بازگردم.

وی در پایان گفت: همین جا از زحمات رئیس فدراسیون که همیشه از من حمایت کردند، و امکانات لازم را در اختیار من قراردادند تشکر می‌کنم.من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در این مسابقات برای تیم ملی بدمینتون ایران داشته باشم.


بیشتر بخوانید: همه آنچه درباره بازی بدمینتون نمی‌دانید!


انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون بدمینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار