نیاز سنجی و اثر سنجی دو اولویت مهم رسانه

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: باید نیاز سنجی و اثر سنجی را به طور جدی و هم زمان انجام داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در نشست مدیران مرکز صدا و سیمای استان قزوین با تاکید بر اهمیت پژوهش در تولیدات کیفی افزود: تولید بدون پژوهش معنا ندارد.

به گفته معاون سازمان صدا و سیما: تولید برنامه‌های خوب در همه بخش‌های صدا و سیما مردم را امیدوار و به سمت زندگی سالم هدایت می‌کند.

معاون سازمان صدا و سیما ، واگذاری اختیار به مدیران مراکز را یکی از برنامه‌های مهم معاونت اموراستان‌ها صداو سیما بیان کرد.

دارابی از استان قزوین به سرزمین مستند‌ها یاد وتاکید کرد: صدا و سیمای قزوین استان به تولید مستند به طور جدی تری بپردازد.

وی افزود: باید افراد شاخص استان قزوین همچون حجت الاسلام سید علی اکبرابوترابی و شهید رجایی را با ساخت مستند‌های قوی به مردم وبه ویژه جوانان شناساند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما افزود: صدا و سیمای قزوین با تولید برنامه‌های پر محتوا و خوب، خود را به عنوان یک مرکز خوب نشان داده و به همین خاطر معین و پشتیبان تهران است و باید خود را در همه عرصه‌ها به ویژه بخش‌های خبری و تولیدی قویتر کند.

علی دارابی گفت: صدا وسیمای مرکز قزوین جزء مراکز خوب، جوان، بانشاط و آینده دار است.

معصومی فر مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکزقزوین هم گفت: این مرکز از سال ۷۶ فعالیت خود را با پخش اذان در رادیو آغاز کرد و و بعد از بیست و یک سال، به یک شبکه تمام عیار تلویزیونی و رادیویی تبدیل شده است.

وی افزود: این مرکز با نیرو‌های جوان و توانمند رشد خوبی داشته است، ولی از لحاظ تولید برنامه‌های فاخر، راه درازی در پیش رو دارد.

معصومی فر گفت: استان قزوین در پوشش برنامه‌های مناسبتی به ویژه برنامه‌های ملی، مذهبی همیشه پیشگام بوده و این جزء افتخارات این مرکز است.

وی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم وارد تولیدات فاخر و هنری شویم نیازمند توجه بیشتر به ویژه در حوزه مالی و نیروی انسانی هستیم.

معاون امور استان‌های رسانه ملی همچنین با حضور در معاونت‌های صدا، سیما، خبر و فنی از نزدیک با توانمندی‌های صدا وسیمای مرکز قزوین آشنا شد.

انبارلویی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: برای حل مشکلات تعامل خواهیم داشت و متناسب با حرکت رسانه ملی اهداف را ترسیم خواهیم کرد.

وی افزود: رسانه به مخاطب پیوسته است و اگر نتوانیم مخاطب را اقناع کنیم رسانه موفق نخواهد بود.

مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ایده‌ها باید مبتنی بر اثر گذاری مخاطب باشد و برای اثر گذاری باید در درجه اول مدل‌ها را ترسیم کرد و ارتقای رسانه منوط به کار درست در زمان درست است.

وی حفظ مخاطب فعلی و جذب مخاطبان جدید را از اولویت‌های شبکه‌های استانی دانست و تاکید کرد: برای غنی کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/

نشست مدیران مرکز صدا و سیمای استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.