مدیر عامل سیما منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه گفت: از نظر سرانه فضای سبز تا پایان سال 96 نیم متر از میانگین کشوری عبور کردیم.  

کرمانشاه از نظر سرانه فضای سبز از میانگین کشوری عبور کرد کومه مدیر عامل سیما منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت: از نظر سرانه فضای سبز تا پایان سال 96 اندازه گیری کردیم  12.5متر مربع است و نیم متر از میانگین کشوری عبور کردیم .

وی ادامه داد:کرمانشاه ظرفیت بیشتری برای توسعه پارک ها دارد و این نیازمند همیاری مردم برای حفظ فضای سبز و پارک ها است که به پشتوانه مردم فضاهای سبز بیشتر توسعه پیدا کند.

کومه  با بیان اینکه برای تمام فضاهای سبز نگهبان و متولی قرار دادیم، گفت: از سال 95 با همکاری دادستانی شعبه خاصی به جرائم فضای سبز اختصاص یافته و بیش از 150پرونده در حال رسیدگی است و در حال اجرای احکام هستیم.
 
وی ادامه داد:هرگونه مواردی مربوط به تخلفات اشجار و تخلفات می تواند از طریق سامانه 137 و با شماره تلفن سازمان پلرک ها تماس بگیرند بررسی می شود.
 
کومه گفت:در سراب قنبر در حال درختکاری هستیم و 50هکتار تپه های سراب قنبر احیا شده است که بتوانیم به واسطه اجرای طرح های تفریحی مردم به حضور در این پارک علاقه مند کنیم.
 
وی بیان کرد:  75درصد سیستم آبیاری کرمانشاه تحت فشار است که باعث کاهش مصرف آب می شود و از آب خام برای  آبیاری  استفاده می شود.
 انتهای پیام/ب

  75درصد سیستم آبیاری  پارک های کرمانشاه تحت فشار است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.