ویوو در سه ماهه چهارم امسال اندروید Pie را دریافت خواهد کرد

شرکت ویوو پس از Essential برنامه خود را برای دریافت اندروید Pie اعلام کرد. طبق این برنامه، گوشی‌های ویوو در سه ماهه چهارم امسال آخرین نسخه اندروید را دریافت می‌کنند.

ویوو در سه ماهه چهارم امسال اندروید Pie را دریافت خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوشنبه شرکت گوگل نسخه رسمی و نهایی سیستم عامل جدید خود، Android 9.0 Pie را معرفی و عرضه کرد و تا به حال فقط کمپانی Essential بوده که این نسخه را برای تنها گوشی تولید شده خود عرضه کرده است. در حالی که تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌های اندرویدی برنامه‌های خود را برای دریافت اندروید منتشر نکرده‌اند، شرکت ویوو در ایمیلی به یک سایت فناوری، از برنامه‌های خود از برنامه خود برای دریافت اندروید Pie رونمایی کرده است.

بر اساس بیانیه‌ ایمیل شده به سایت Android Authority، این شرکت چینی اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های این شرکت مخصوصا افراد صاحب گوشی Nex S باید منتظر نرم‌افزاری مبتنی بر اندروید Pie باشند، تا در سه ماهه چهارم امسال برای آن‌ها عرضه شود.

متأسفانه، در ایمیلی که از این شرکت به Android Authority ارسال شده، هیچ زمان مشخصی برای عرضه نسخه نهم اندروید برای گوشی‌های ویوو مشخص نشده است اما کاربران این گوشی‌ها باید تا آخر امسال صبر کنند تا جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کنند که عملکرد ویوو نسبت به دیگر تولیدکنندگان اسمارت‌فون بهتر است.

گفتنی است، ویوو همچنین اعلام نکرده است که کدام گوشی‌های این شرکت زودتر از همه اندروید Pie را دریافت خواهند کرد اما انتظار می‌رود X21 به عنوان اولین گوشی دریافت کننده اندروید 9.0 معرفی شود در صورتی که Nex S هم به عنوان پرچمدار این شرکت می‌تواند بهترین گزینه برای دریافت آخرین اندروید باشد. البته این هم احتمال دارد که هر دو گوشی به صورت همزمان اندروید Pie را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ویوو تاریخ عرضه اندروید Pie برای گوشی‌های خود را اعلام کرد

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.