قابلیت جدید پیام‌رسان بله

با عکس گرفتن از روی اسناد، متن آنها را بدست آورید

پیام‌رسان بله قابلیت جدیدی را معرفی کرد که با استفاده از آن به جای تایپ متن یا اعداد، تنها با عکس گرفتن از آنها متن یا شماره‌ی مورد نظر دریافت می‌شود.

بلهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "بله" یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد توانسته به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت برسد. پیام‌رسان «بله» که قابلیت‌های پرداختی و بانکی از ویژگی‌های برجسته آن است، در این مدت توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و به خصوص در چند ماه اخیر رشد رجوع مردم به این پیام‌رسان سرعت بیشتری گرفته است.

کانال رسمی پیام‌رسان بله با انتشار مطلبی یک قابلیت جدید در پیام‌رسان بله را معرفی کرد؛ قابلیت جدید بله این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که به جای تایپ متن یا اعدادی مثل شماره‌ی کارت‌های بانکی، تنها با عکس گرفتن از آنها متن یا شماره‌ی مورد نظر را وارد کنند. 

پیام‌رسان بله در کانال خود نوشته است:

"«متن‌خوان» یا «OCR» یکی از ریز-ابزارهای جدید بله است که کمک می‌کند به جای تایپ متن یا اعدادی مثل شماره‌ی کارت‌های بانکی، تنها با عکس گرفتن از آنها متن یا شماره‌ی موردنظر را وارد کنید.

این ریز-ابزار درحال حاضر برای وارد کردن شماره‌ی کارت مبداء یا مقصد در ابزارهایی مثل «مدیریت کارت‌های بانکی» یا «کارت به کارت» فعال شده است. در کنار ورودی شماره‌ی کارت، کلید «اسکنر» قرار گرفته که با فشردن آن ریز-ابزار «متن‌خوان» باز می‌شود. کافی است دوربین را رو به کارت بانکی بگیرید تا شماره‌ی آن به طور خودکار وارد شود."

بله

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار