فعالیت 80 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل فعال هستند.

علی نظری شیخ‌‌احمد، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به هفته صنایع کوچک اظهار داشت: تاریخ به ویژه در کشورهای پیشرفته جهان ثابت کرده است که در وضعیت نامناسب و بد اقتصادی کارکرد و موفقیت صنایع کوچک و تولیدی بسیار بالا بوده چرا که این صنایع می‌توانند خود را با اوضاع جدید وفق دهند و نیز صنایع کوچک در حال حاضر الگوی توسعه بسیاری از کشورهای جهان است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به فعالیت این شرکت در استان گفت: استان اردبیل دارای 9 ناحیه صنعتی، هشت شهرک صنعتی دولتی و پنج شهرک غیردولتی است که خوشبختانه با اقدامات و فعالیت‌های انجام شده شهرک‌های صنعتی استان از زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و توسعه بخش صنعت برخوردارند.

نظری افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های بالایی در حوزه کشاورزی و گردشگری دارد ولی نباید این موضوع سبب شود که از ظرفیت‌های مناسب بخش صنعت غافل شویم چرا که بیشترین ارزش افزوده و نیز ظرفیت بالا برای اشتغال و رونق تولید در بخش صنعت وجود دارد که باید همه برای توسعه این بخش در استان تلاش کنند.

وی بیان کرد: برخی ادعاها مبنی بر تعطیلی واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی استان صحیح نبوده و در حال حاضر 80 درصد واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی فعال است و استان اردبیل در مقایسه با سایر مناطق وضعیت مناسبی در این زمینه دارد.

انتهای پیام/ع

واحدهای فعال در شهرک های صنعتی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.