معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه هنر و اعجاز این انقلاب دوام آن است، گفت: امروز انقلاب اسلامی آمریکا را به گدایی و بدبختی کشیده است، آمریکایی که در همه جای دنیا پر نفوذ بود.

هنر و اعجاز انقلاب اسلامی دوام آن استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار محمدرضا نقدی  معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران صبح امروز در جمع نخبگان بسیجی همدان اظهار داشت:انقلاب اسلامی یک وعیده بی نظیر الهی است.

وی با بیان اینکه پایداری و استمرار انقلاب سخت‌تر از پیروزی آن است، افزود: انقلاب اسلامی در حالی به 40 سالگی می رسد که دست های این انقلاب به دریای سرخ و دریای مدیترانه باز شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران  با بیان اینکه هنر و اعجاز این انقلاب دوام آن است، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی آمریکا را به گدایی و بدبختی کشیده است، آمریکایی که در همه جای دنیا پر نفوذ بود.

سردار نقدی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب اگر استادی در دانشگاه دیندار بود و قصد خواندن نماز داشت آن را پنهانی می خواند، گفت: آن دوران خبری از دینداری و خدا پرستی به معنای واقعی کلمه نبود.

وی با اشاره به اینکه آوای اسلام جهان را پر کرده و این اتفاق مدیون خون شهدای انقلاب است، گفت: شجاع ترین مردان هم از ایستادن در مقابل طاغوت وحشت داشتند اما شاهد بودیم که پس از ۱۵ خرداد نفس ها در سینه ها حبس شد و جراتی برای ایستادگی و مقاومت نبود تا اینکه در بهمن ۵۷ این انقلاب به ثمر نشست که همه این پیشرفت ها را مدیون شهدا هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه بابیان اینکه انقلاب های بسیاری رخ داده اما به محض پیروزی و با فاصله اندکی از زمان پیروزی به انحراف کشیده شده و شکست خورده اند، گفت: پایداری انقلاب و استحکام بخشیدن به آن بسیار سخت تر از وقوع انقلاب است.

سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک وعیده بی نظیر الهی است که شاید مشابه آن را جز در نهضت عظیم پیامبر اسلام(ص) و بعضی نهضت های عظیم انبیاء نمی توان یافت،  افزود: انقلاب اسلامی ایران حرکتی عظیم و تکرارنشدنی بود که بشریت را حیات دوباره بخشید.

وی با بیان اینکه تمام انقلاب های بزرگ دنیا که در دوره معاصر اتفاق افتاده بعد از مدت اندکی شکستخورده اند، گفت: انقلاب اسلامی در حالی به ۴۰ سالگی می رسد که دست‌های بلند این انقلاب تا دریای سرخ و دریای مدیترانه باز شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه این انقلاب روی نوار پیروزی بوده و تا امروز راه خود را پیموده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران تمام توطئه های دشمن را شکست داده و بر او غلبه کرده است.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی یکی نقاط کلیدی دنیا را از دست آمریکایی ها و صهیونیست ها درآورده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران عراق، سوریه، لبنان، یمن و بخش زیادی از فلسطین را احیا و بیدار کرده و به میدان آورده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب نادری است که ۴۰ سال در اوج اقتدار و پیروزی های درخشان دوام داشته است، گفت: چند هفته دیگر با آغاز ماه محرم در خیابان های نیویورک به عزاداری می پردازند و این نشان می دهد که موج انقلاب تا آنجا هم پیش رفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم آل سعود در حجاز و عربستان گاهی محلات مسکونی داخل شهر را با هواپیمای جنگده بمباران می کند، گفت: این موجی است که بیداری انقلاب اسلامی ایران با قوت ایجاد کرده و مرتبا دشمن را به عقب رانده تاجایی که آمریکایی که در روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قوی ترین ارتش را داشت امروز به جایی رسیده که تفنگندارانش مثل موش در دست رزمندگان انقلاب اسلامی شلوارهای خود را خیس می کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه برابر برآورد کاخ سفید در صورت ادامه این روند در سال ۲۰۳۰ بدهی خارجی امریکا به ۳۰ هزار میلیارد دلار می رسد که رقمی بالاتر از تولید ناخالص ملی آمریکا است و باید رسما اعلام ورشکستگی و فروپاشی اقتصادی کند، گفت: انقلاب اسلامی ایران آمریکا را به خاک سیاه نشاند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا با فروپاشی اجتماعی داخلی روبرو است، گفت: انقلاب اسلامی ایران امریکایی ها را در منطقه زمین گیر کرده و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چراکه تمام ترفندهای آمریکا شکست خورده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به پیروزی هایی که انقلاب اسلامی ایران به دست آورده است، گفت: روزی ۳ نفر در خیابان های آمریکا کشته می شوند و حقوق بشر ساکت مانده است.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه دشمن روی نوار شکست و انقلاب اسلامی ایران روی نوار پیروزی با تمام قدرت در حال حرکت است، گفت: ایدئولوژی سرمایه گذاری به واسطه رفتارهای ترامپ از بین رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلاتی که امروز در اقتصاد ایران به وجود آمده مربوط به آدم های نفوذی و غلط ها و رفتارها و اقدامات نادرست است، گفت: اگر این عناصر خود فروخته و خود باخته که به دشمن خدمت می کنند با آنها همراهی نکنند تحریم دشمن اصلا اثراتی نخواهد داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران  بابیان اینکه تحریم دشمن اگر یار داخلی نداشته باشد به نتیجه نخواهد رسید، گفت: آن روزی که تحریم ها وارد زندگی مردم شد و خود را نشان داد همان روزی بود که دست‌اندرکاران عنوان کردند ایران در شعب ابی طالب است و از آن روز مصیبت ها شروع شد.

سردار نقدی  بابیان اینکه دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد، گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را بلند فریاد زد و تبیین کرد چراکه رسانه های دنیا سعی دارند این عظمت ها را پاک کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن سعی دارد کشور را تضعیف کند، گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای این انقلاب پایان دادن به صدها سال شاهنشاهی در ایران بوده و اگر نبود جز این یک پیروزی؛ انقلاب اسلامی ایران به اندازه ۴۰ سال نه بلکه به اندازه ۱۰۰ سال ظرفیت داشت که به دنیا فخرفروشی کند.

وی با بیان اینکه دشمن برای پیوند زدن تاریخ مردم ایران به تاریخ صهیونیست تلاش کرده است، گفت: ایران اسلامی ۷ هزار سال قدمت دارد اما ۳۵۰۰ سال آن را در تاریخ از بین برده اند و تاریخ ایران را ۲۵۰۰ سال عنوان می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران  بابیان اینکه تاریخ ما باید بازنویسی شود،  گفت: این تاریخ به دست ظالمان و مستکبران نوشته و تحریف شده است و باید تاریخ را به دست مستضعفان بازنویسی کرد.

سردار نقدی بابیان اینکه باید تاریخی بنویسیم که در آن ابن سیناها و عین القضات ها و مدنی ها و همدانی ها پیش فرض آن هستند و نه طاغوت ها، ادامه داد: انبیاء و علما محور تاریخ هستند.

انتهای پیام/ص.ف

انقلاب اسلامی دارای نفوذ جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.