مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان:

توله یوزپلنگ مصدوم به تهران اعزام شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان گفت: توله یوزی که بر اثر تصادف در محور عباس آباد میامی مصدوم شد برای مداوای بیشتر به تهران منتقل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، این توله یوزپلنگ پانزدهم مرداد در محور عباس آباد -میاندشت در شهرستان میامی با خودرو تصادف کردو از ناحیه کمر و ستون مهره ها آسیب دید.

عباسعلی دانگیرمدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان  گفت: در همان ساعات ابتدایی تصادف ، درمان های اولیه روی این توله یوز با حضور تعدادی از کارشناسان اعزامی از تهران انجام و این حیوان بعد از جراحی به هوش آمد و وضعیت عمومی اش مناسب است.

وی افزود: همه رانندگان مسیر عباس آباد - میاندشت خواست با توجه به احتمال نزدیک شدن مادر این توله یوز به جاده ، از حرکت سریع در این مسیر خودداری کنند .

مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان تصریح کرد: برای آن که یوز مادر به همراه دیگر توله های احتمالی مصدوم نشوند از همان زمان در محل تصادف چراغ هایی روشن شده تا آنها به منطقه نزدیک نشود.

دامنگیر تصریح کرد: روشن بودن این چراغ ها و نصب علایم دیگر علامت هشداری به رانندگان است که با کمترین سرعت از این محل عبور کنند تا یوز مادر که دنبال توله مصدومش است ، دچار حادثه نشود.

انتهای پیام / ق

اعزام توله یوزپلنگ مصدوم به تهران

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
این یوزپلنگای بیچاره از همه طرف میکن هم از طرف آدما هم از طرف پلنگای دور و ورشون
آخرین اخبار