شیخ الاسلام :

خون علامه حسینی مانع ظهور داعش در پاکستان شده است

معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت:علیرغم نقشه های آمریکا، خطی که علامه حسینی در پاکستان ترسیم کرد مانع از قدرت‌گیری داعش در پاکستان می‌شود.

خون علامه حسینی مانع ظهور داعش در پاکستان شده استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش فرزند امام به مناسبت سی‌امین سالگرد شهادت علامه سید عارف حسینی عصر امروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

حسین شیخ الاسلام معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمدنی به نام تمدن نوین اسلامی متولد شد که به روشنی اعلام کرد که احکام خدا باید در زمین جاری شود و همین اساس حرکت حضرت امام و یارانش بود. عشق به اسلام عشق به برپایی حکومت اسلامی و اجرای قوانین قرآن در تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی نهادینه است.

شیخ الاسلام افزود: گاهی می‌بینیم در همین مسیر افرادی گمراه می‌شوند و گروه‌های تروریستی مانند طالبان و داعش ایجاد می‌شود؛ اما در سوی دیگر گاهی می‌بینیم افرادی مانند سید حسین حسینی بروز پیدا می کنند که نمی‌گذارند در کشوری که اسلامی است، راه ترور و تروریسم مستقر شود، بدانید که داعش به دست پاکستانی ها، افغانها، ایرانی ها و لبنانی ها نابود شد.

قائم مقام سابق وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها تصمیم گرفتند باقی مانده های داعش را در افغانستان و اگر توانستند در پاکستان مسلط کنند اظهار کرد: خطی که سید عارف حسینی در پاکستان ترسیم کرد مانع از قدرت گیری داعش در پاکستان می‌شود، امروز ۴۰ سال است که استکبار جهانی مدام شکست می‌خورد، ۸ سال جنگیدند اما توفیقی نیافتند.

وی ادامه داد: آیا  آنها توانستند حکومت سوریه را شکست دهند؟ در صورتی که هر جنایتی لازم بود در سوریه انجام دادند. آیا غیر از این است که تجهیزات نظامی که داعش استفاده می‌کرد از مرزهای ناتو وارد سوریه شده بود؟ در لبنان هم شاهد بودیم هر تهمتی که توانستند به حزب‌الله زدند تا نیروهای مقاومت در مجلس لبنان رای نیاورند.

وی با بیان اینکه امروز در مقابل تمام توطئه‌ها می‌بینیم که چگونه ملت مقاوم فلسطین پایداری می‌کند، افزود: امروز در یک پیچ مهم تاریخی قرار داریم، امروز یا اسلام و مقاومت به پیروزی نهایی می‌رسد و یا اینکه ظهور امام زمان و حکومت اسلامی ایشان به تعویق می‌افتد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار