تعاونی‌های مرزنشینان از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است

استاندار بوشهر با تاکید بر مشارکت تعاونی‌های مرزی در امر تجارت دریایی گفت: تعاونی‌های مرزنشینان یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است که باید از این قابلیت در تامین نیاز جامعه استفاده شود.

تعاونی‌های مرزنشینان از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با بیان اینکه سیاست‌های جدید ارزی مورد استقبال بازار قرار گرفته است اظهار داشت: در پی ابلاغ این سیاست، بازار واکنش خود را نشان داد و آرامش به فضای بازار بازگشت.

وی یکی از ظرفیت مهم استان بوشهر در تحول اقتصادی را تعاونی‌های مرزی دانست و تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های مهمی در راستای رونق اقتصادی و تامین معیشت دارد که باید از این قابلیت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تقویت تعاونی‌ها نقش مهمی در تحول اقتصادی دارد افزود: اتاق بازرگانی و تعاونی مرزی سالم‌ترین مسیر برای تامین نیاز کشور دارند که باید از این توانمندی بیشتر استفاده شود.

گراوند با تاکید بر نظارت بیشتر بر قیمت کالا‌ها و محصولات مختلف بیان کرد: برای کنترل قیمت گوشت مرغ باید کارگروه تخصصی در استان تشکیل و منصفانه برای تنظیم قیمت این محصول تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی افکار عمومی در فضای روانی هدف قرار داده است افزود: هوشیاری در عرصه تلاش‌های آمریکا امری مهم و ضروری است و نباید بر اساس اهداف دشمنان حرکت شود.

استاندار بوشهر از کاهش قیمت برخی کالا‌ها در بازار خبرداد و افزود: در پس ارائه بسته جدید ارزی قیمت برخی از کالا‌ها از جمله قیمت آهن‌الات روند معکوس گرفت.

گراوند با تاکید بر افزایش نظارت بیشتر بر عرضه محصولات گوناگون گفت: برای کنترل قیمت‌ها نظارت و سرکشی از قیمت کالا‌ها باید افزایش یابد.

انتهای پیام/م

تعاونی‌های مرزی استان بوشهر در بخش تجارت دریایی مورد استفاده قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.