برخورد جدی با گرانفروشی در استان بوشهر انجام شود

استاندار بوشهر خواستار کنترل بازار و افزایش نظارت‌ها در مراکز فروش و عرضه کالا شد و گفت: برخورد جدی با گرانفروشی در استان بوشهر انجام شود.

برخورد جدی با گرانفروشی در استان بوشهر انجام شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست کمیته تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: کشور ما اکنون شرایط خاصی دارد و همه دستگاه‌ها باید با درک شرایط موجود در راستای رفع مشکلات حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید روحیه جهادی در راستای گره گشایی، تسهیل گری و نظارت جدی به مسائل اقتصادی ورود کنند افزود: امیدآفرینی و شفاف‌سازی باید در دستور کار باشد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: اکنون برخی از تولیدکنندگان مرغ در استان با مشکلاتی روبرو هستند که باید برای رفع مسائل و مشکلات این بخش تلاش جدی صورت گیرد تا این واحد‌ها سرپا مانده و به تولید ادامه دهند.

وی خواستار ارائه گزارش عملکرد مدیران حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و عمرانی به مردم شد و افزود: وضعیت موجود و تلاش‌های مسئولان برای بهبود وضعیت به اطلاع مردم رسانده شود.

گراوند خواستار کنترل بازار و افزایش نظارت‌ها در مراکز فروش و عرضه کالا شد و ادامه داد: باید تیم‌های بازرسی با جدیت بیشتری برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برای حل مسائل و مشکلات بازار و موضوع گرانفروشی تصریح کرد: رسیدگی به مسائل اقتصادی و بازار اولویت اول کشور است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با افزایش قیمت کالا‌های زیرمجموعه شرکت پشتیبانی امور دام برخورد جدی کند تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی افزود: با هدف کمک به اقشار مختلف مردمی، مایحتاج عمومی که از نظر بهداشتی مشکلی ندارد و در سازمان اموال تملیکی استان قرار دارد با هماهنگی دستگاه‌های متولی، در اختیار کمیته امداد، سازمان بهزیستی، تعاونی‌های مصرف کارکنان و تعاون روستایی قرار گیرد.

انتهای پیام/م

نظارت‌ها بیشتر شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.