الجزیره خبر داد: توافق آتش بس در نوار غزه با میانجیگری مصر

برخی منابع از توافق بر سر برقراری آتش بس در نوار غزه با میانجیگیری مصر خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره عربی به نقل از برخی از منابع گزارش داد با میانجیگری مصر توافقی بر سر برقراری آتش بس در نوار غزه به دست آمده است که از امشب اجرا می شود.

بنا بر گزارش این شبکه، گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی با وساطت مصر به توافق آتش‌بس دست یافتند. این آتش‌بس بعد از ۲۴ ساعت درگیری از امشب ساعت 22:45 دقیقه به وقت محلی آغاز شده است.

انتشار خبر توافق آتش بس بین دو طرف به دنبال شدت گرفتن درگیری‌های بامداد پنجشنبه بین گروه‌های مقاومت در نوار غزه با رژیم صهیونیستی مخابره شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اما خبر الجزیره درباره آتش بس بین دو طرف را رد کردند. «جروزالم پست» در این باره گزارش داد: «یک منبع اسرائیلی خبر داد که به نظر می‌رسد آتش‌بس ادعایی منتشر شده توسط الجزیره، گزارشی نادرست است».

خبر توافق آتش بس در حالی مخابره شده است که نظامیان صهیونیست با حمله هوایی گسترده به نوار غزه که چندین سال است در محاصره قرار دارد، غیرنظامیان فلسطینی را به خاک و خون می کشند و در مقابل مجامع بین المللی بدون محکوم کردن چنین حملات وحشیانه ای، تنها مقامات حماس را به خویشتن داری دعوت می کنند!

انتهای پیام/

آتش بس در نوار غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار