ضرورت استفاده از مدیران کارآمد و توجه به اقتصاد مقاومتی

خطیب جمعه شهرکرد گفت: استفاده از مدیران کارآمد و توجه به اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۹ مرداد ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: کشور همواره و در تمامی دوره‌ها با توطئه و تهدید دشمن مواجه بوده و این توطئه امروز، جنگ اقتصادی است.

وی با اشاره به هشدار و تأکید چند سال قبل مقام معظم رهبری درخصوص توطئه و جنگ اقتصادی دشمن و لزوم اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای مقابله با آن افزود: در شرایط کنونی، باید اقتصاد مقاومتی به صورت جدی و کامل اجرایی شود.

نکونام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، وابستگی‌ها به خارج از کشور را کاهش می‌دهد اضافه کرد: اگر پایه‌های اقتصادی کشور مستحکم بود در حال حاضر دچار مشکل و نگرانی نبودیم.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و پاسخ به مطالبات مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد همچنین خواستار تغییر و تقویت تیم اقتصادی دولت از سوی رئیس جمهوری شد و ادامه داد: استفاده از مدیران و افراد انقلابی و جهادی کارآمد، و توجه به اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی ضروری است.

نکونام، برخورد جدی با متخلفان اقتصادی و ترویج فرهنگ خرید و حمایت از کالای ایرانی در جامعه را از دیگر عوامل موثر بر رونق اقتصادی در کشور بیان کرد.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی یک نعمت الهی، و رفع دغدغه و مشکلات اقتصادی مردم از مطالبه‌های مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و همه دلسوزان انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام جواد (ع) در روز پایانی ماه ذی القعده، به بیان فضایل، مناقب و خدمات ارزنده آن امام همام (ع) به عنوان یکی از آیات خداوند برای اعتلای اسلام پرداخت.

نکونام همچنین به اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج مبارک حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ازدواج اشاره کرد و گفت: این ازدواج آسمانی، بهترین الگو برای جوانان است.

وی افزود: ازدواج یک امر الهی است که باید ساده و بدون تجملات برگزار شود درحالی‎که در برخی ازدواج‌ها، تجمل‎گرایی جای سادگی را گرفته و باعث ایجاد مشکل برای جوانان شده است.

نکونام در پایان از خانواده‌ها هم خواست؛ نسبت به جلوگیری از بروز گناه و معصیت در جشن‌های عروسی، مراقبت و هوشیاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ش

توطئه امروز دشمن، جنگ اقتصادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار