کرمانشاه رتبه اول پوشش بی سوادی در کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : معاونت سوادآموزی استان کرمانشاه تا تاریخ 15 مردادماه جاری از نظر تحت پوشش قراردادن بی‌سوادان و کم‌سوادان رتبه اول کشور را کسب کرده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین گزارش ارسالی از سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاونت سوادآموزی از نظر تحت پوشش قرار دادن بی‌سوادان و کم‌سوادان و تحقق میزان عملکرد خالص به حجم ابلاغی و فعالیت‌های آموزشی در سال جاری تا تاریخ 15 مرداد رتبه اول کشور را به دست آورده است.

وی گفت : فرآیند آموزش در دوره سوادآموزی استان کرمانشاه در سال جاری 12/1 درصد و در دوره تحکیم 18/8 درصد بالاتر از میانگین کشور بوده است.

وی همچنین افزود : دانش‌آموزان ناحیه یک کرمانشاه با شرکت در المپیاد ریاضی موفق شدند با کسب دو مدال طلا و نقره برای استان کرمانشاه افتخارآفرینی کنند.

یزدان پناه افزود : در هشتمین جشنواره المپیاد ریاضی کودکان و نوجوانان ایران که به میزبانی تهران برگزار شد، مهدی پاشازاده دانش‌آموز پایه هفتم از دبیرستان استعدادهای درخشان مدال طلا را از آن خود کرد و محمد مهدی عباسی دانش‌آموز پایه هشتم از دبیرستان شهید بهشتی صاحب گردن‌آویز نقره شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

درخشش دانش آموزان کرمانشاهی در المپیاد ریاضی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار