برگزاری نشست خبری فرمانده انتظامی کرمانشاه با اصحاب رسانه

نشست خبری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از تلاش های این قشر برگزار شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی گفت : نقش رسانه و اثرگذاری آن امروز بر همگان عیان است.

وی گفت : رشد علم و فناوری و تغییرات در حوزه های مختلف و طبیعتا مسائل مثبت و منفی زیادی ایجاد شده و در جاهایی بین خواسته های اقشار و وظایف قابل اجرا تفاوت و عدم تناسب وجود دارد و هرکدام باعث انتقاد می شود و اینجا نزدیکی و تعامل بین دستگاه های مختلف و رسانه ها به عنوان یک رابط مردمی چاره ساز است و اگر این وظایف درست منعکس شود می توان به خوبی موضوعات را تشریح و تبعات منفی را کاهش داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد:امروز پرچمدار ایستادگی در برابر استکبار در دنیا و به ویژه منطقه، ایران است و در این فضا وظیفه رسانه حساس تر از همه است.

سردار امان اللهی تصریح کرد: در این شرایط برخی ها بافته های ذهنی و انتظارات خود را بدون در نظر گرفتن پایه های کار و واقعیات به جامعه پمپاژ و منعکس می کنند، اگر این به واقعیات درست پرداخته نشود خروجی منفی و زیان برای جامعه به همراه دارد؛ در این شرایط باید با حساسیت و تعهد بیشتری مسائل را ببینیم و در جهت انعکاس آن اقدام کنیم.

وی افزود: مردم متوجه باشند که ناخواسته با بیان به دور از واقعیات و گرفتار شدن در جریانات ساختگی به این فضا دامن نزنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: انجام ماموریت سنگین نیروی انتظامی که بیشترین محل رجوع مردم است حتما با هدف‌گیری صحیح و اجرای برنامه های دقیق و تلاش های شبانه روزی قابل انجام است.

رییس پلیس استان تصریح کرد: اگر امروز در حوزه امنیت استان با وجود تهدیدات و نقشه های دشمن، مشکلات کشور همسایه، آسیب های داخلی و سایر جریانات چالش خاصی نداریم حاصل اقدامات پنهان و آشکار مجموعه انتظامی است.

سردار امان اللهی گفت: اینکه تمام نگاه های انتقادی در آسیب های اجتماعی به سمت نیروی انتظامی است اشتباه است چون دستگاه های بسیاری در این زمینه دخیل هستند.

انتهای پیام/د

نقش رسانه و اثرگذاری آن در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار