برگزاری مراسمات جشن به مناسبت هفته ازدوج

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته ازدواج جشنواره تجلیل از خادمین ازدواج در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شهرام عزیزی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برنامه های متنوعی با همکاری سایر دستگاه های عضو ستاد ساماندهی ازدواج جوانان استان برگزار خواهیم کرد.

وی برگزاری جشنواره تجلیل از خادمین ازدواج استان را از مهمترین برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: در این جشنواره از خیرین فعال در بحث خرید جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند استان تجلیل خواهد شد.

عزیزی افزود : همچنین از برخی از اساتید کرمانشاه نیز که بصورت رایگان در حوزه آموزش های مربوط به ازدواج فعال هستند، تجلیل خواهیم کرد.

وی تجلیل از خبرنگاران و دستگاه های برتر فعال درحوزه ازدواج را از دیگر برنامه های این جشنواره اعلام کرد.

عزیزی در ادامه از برپایی نمایشگاه های ازدواج در سطح سه پارک شهر کرمانشاه طی این هفته خبرداد و گفت: در این نمایشگاه ها برپایی کارگاه های آموزشی و مشاوره خانواده را خواهیم داشت و درکنار آن نیز یک تیم مرکز بهداشت استان دربخش های مختلف در این نمایشگاه مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های جنبی در این نمایشگاه، تاکید کرد: برپایی غرفه های بصری و محصولات فرهنگی دیگر برنامه تدارک دیده شده برای این نمایشگاه است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ها در برخی شهرستانهای استان که زمینه اجرای آن را داشته باشند، برپا خواهد شد.

وی بابیان اینکه در این هفته در طرحی تحت عنوان طرح "مادرانه" دیداری با تعدادی از مادران شهید استان خواهیم داشت، تاکید کرد: علاوه براین برنامه های مختلف تلویزیونی با موضوع ازدواج نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برپایی نمایشگاه های ازدواج در سطح سه پارک شهر کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
برگزاری «مراسم ها» درست است در فارسی ا -ت جمع بسته نمی شود.
آخرین اخبار