اعزام ۱۲ نماینده خوزستان به مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: ۱۲ نماینده استان در بخش آقایان به چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان داشت: ۱۲ نماینده استان در بخش آقایان به چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعزام می شوند.

وی افزود: جاسم شمیری و محمد سیلاوی در رشته حفظ ۱۰ جزء، میلاد آلبوغبیش و اسحاق زویدات در رشته حفظ ۲۰ جزء، علیرضا سامری و مهدی کثیر در رشته حفظ کل، عدنان مؤمنین، کاظم آذرپیرا و صالح دغاغله در رشته تحقیق، رحیم شریفی در رشته ترتیل، نمایندگان استان هستند که ۲۵ مردادماه به قم اعزام می‌شوند و ۲۶ همیم ماه مسابقات آن ها برگزار خواهد شد.

شویع‌نژاد با اشاره به زمان مسابقات اذان بیان داشت: همچنین مجاهد نیسی در رشته دعاخوانی و محمد اسدی در رشته اذان، ۲۹ مردادماه به مسابقات اعزام شده و ۳۰ مردادماه مسابقات آن ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خوزستان عنوان کرد: هنوز زمان برگزاری مسابقات بانوان اعلام نشده و هزینه رفت و آمد نمایندگان استان از طریق خطوط حمل و نقل ریلی از سوی اوقاف خوزستان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/م

حضور قاریان قرآن خوزستان در مسابقات  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.