آرمین آسیب دید، طلا پرید/ هادی پور بر سکوی نایب قهرمانی گرند پری مسکو

آرمین هادی‌پور هوگوپوش کشورمان که به فینال دومین مرحله مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ راه پیدا کرده بود به دلیل آسیب دیدگی از حضور در دیدار فینال انصراف داد.

هادی‌پور با پیروزی برابر نماینده ایتالیا فینالیست شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (جمعه - ۱۹ مردادماه) با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور در شهر "مسکو" روسیه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم در اولین دیدار توانست «آنتونیو فلسا» ایتالیایی قهرمان نوجوانان اروپا ۲۰۱۳ و دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۴ را در ابتدای راند سه و پیش از به پایان رسیدن زمان قانونی با اختلاف ۲۰ امتیاز (۳۰ بر ۱۰) شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. تکواندوکار وزن دوم المپیکی کشورمان در ادامه به مصاف «هِدی نفاتی» تونسی دارنده مدال برنز قهرمانی آفریقا رفت و ۲۳ بر ۱۲ به برتری رسید. آرمین در سومین مبارزه برابر «یون جو جئونگ» نماینده میزبان و قهرمان جهان ۲۰۱۷ قرار گرفت و ۱۱ بر ۹ پیروز شد.

نماینده وزن دومی در مرحله نیمه نهایی با «ویتو دللاکویلا» دارنده مدال برنز قهرمانی جهان مبارزه کرد و این رقابت با نتیجه ۱۸ بر ۱۸ به راند طلایی کشیده شد و در نهایت تکواندوکار شایسته کشورمان با کسب امتیاز موفق شد به فینال راه پیدا کند.

آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان که با شایستگی موفق شد تا فینال مرحله دوم مسابقات گرندپری 2018 راه پیدا کند، به دلیل آسیب دیدگی در مفصل زانوی پای چپ و با صلاحدید کادرفنی از رقابت با نماینده کره‌جنوبی انصراف داد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.


بیشتر بخوانید: یعقوبی صاحب گردن آویز برنز گرندپری شد


انتهای پیام/

نتایج مسابقات گرندپری تکواندو در مسکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.