حزب اسلام جمهوری آذربایجان کشتار دانش آموزان یمنی را محکوم کرد

حزب اسلام جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای جنایات سعودی‌ها در بمباران اتوبوس حامل کودکان یمنی و نیز جنایات روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه کودکان و بانوان در نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حزب اسلام جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای جنایات سعودی‌ها را در بمباران اتوبوس حامل کودکان یمنی محکوم کرد.

در این بیانیه کشته شدن بیش از ۵۰ دانش آموز و زخمی شدن ۸۰ تن دیگر بر اثر حمله هوایی متجاوزان سعودی، جنایت علیه بشریت اعلام شده است.

در این بیانیه همچنین با اشاره به این که حمله عربستان به دانش آموزان نادیده گرفتن ارزش‌های بشری و جنایات علیه مردم بی دفاع یمن به شمار می‌آید آمده است، در حملات هوایی جنگنده‌های سعودی که با حمایت آمریکایی‌ها انجام می‌شود طی سه سال اخیر ۵۰ هزار نفر کشته شده اند که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر کودک و زن هستند.

حزب اسلام جمهوری آذربایجان با اشاره به قتل عام مسلمانان در یمن از نهاد‌های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد خواستار واکنش جدی به این جنایات شد.

در این بیانیه از جامعه جهانی خواسته شده است تا به فاجعه انسانی در یمن و نیز جنایات روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه کودکان و بانوان در نوار غزه واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/

بیانیه حزب اسلام جمهوری آذربایجان در محکومیت جنایات سعودی و صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار