فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن گفت:15 کیلو گرم تریاک از یک دستگاه کامیون در ایستگاه ایست و بازرسی درونه بردسکن کشف و ضبط شد.

کشف 15 کیلو گرم مواد مخدر در بردسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ عباس نظافتی فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی درونه حین کنترل خودرو‌های عبوری محور طبس به بردسکن به یک دستگاه کامیون خالی بار مشکوک و دستور توقیف آن را می‌دهند که پس از بازجویی و بازرسی و حرف‌های ضد و نقیض راننده و شاگرد ماموران به آن‌ها مظنون شدند.

وی تصریح کرد: با تیزبینی و هوشیاری ماموران مقدار 15 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از بدنه خودرو که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نظافتی گفت: این دو نفر قاچاقچی این مقدار مواد را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به مشهد داشتند که به دام ماموران انتظامی بردسکن افتادند.

فرماندهی انتظامی بردسکن افزود: به گفته وی پس از بازجویی و تشکیل پرونده این دو متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند و کامیون به پارکینگ انتقال داده شد.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.