مدیر عامل شرکت همیاران شمال شرق:

بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی در شهر‌های خواف و سنگان ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم برای مردم شهر‌های خواف و سنگان با احداث شهرک حمل و نقل در این شهرستان ایجادخواهد شد.

بیش از 2000 فرصت شغلی در شهر‌های خواف و سنگان ایجاد می‌شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی یوسفیان مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با اشاره به پیشرفت چشمگیر فاز یک شهرک حمل و نقل خواف، گفت: شرکت همیاران شمال شرق به عنوان یکی از واحد‌های سازمان همیاری چندین سال است در جهت کمک به شهرداری‌های استان، مطابق اساس نامه خود در زمینه خدمات بازرگانی، حمل و نقل، توسعه اقتصادی و کارگزاری خدمات تامین نیروی انسانی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: اهداف اصلی احداث شهرک حمل و نقل خواف، کاهش روند مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر‌های بزرگ، جلوگیری از خروج ظرفیت‌های انسانی و استعداد‌های بومی، مقابله با دلالی‌های بارنامه و آسیب‌های زیست محیطی ایجاد شده بدلیل پراکندگی شرکت‌های حمل و نقل منطقه، می‌باشد.

یوسفیان گفت: بر همین اساس، اقدامات اولیه عمرانی برای احداث این شهرک حمل و نقل در زمینی به مساحت حدود 45 هکتار در 45 کیلومتری شهر خواف با جدیت زیادی در یکسال اخیر توسط شرکت همیاران شمال شرق در حال انجام است و تاکنون قطعه بندی ها، تعیین مشاعات و همچنین تکمیل احداث 15 ساختمان از مجموعه شرکت‌ها انجام شده و خیابان کشی این مجموعه آماده آسفالت ریزی است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی و قطعه بندی‌های انجام شده، شرایط لازم برای استقرار 74 شرکت حمل نقل در این شهرک فراهم می‌شود که با درنظرگرفتن مراکز فرهنگی، رفاهی، اقامتی، رستوران و ... می‌توان ادعا کرد که بیش از 2 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای جوانان توانمند شهر‌های خواف و سنگان ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: علاوه بر ظرفیت‌های اشتغال زایی، احداث این شهرک حمل و نقل باعث می‌شود از پراکندگی شرکت‌های حمل و نقل در بیابانها، رانت، زمین خواری و دلالی و معضلات اقتصادی و اجتماعی بعدی جلوگیری شود.

یوسفیان به اشاره به اقدامات شرکت همیاران شمال شرق در زمینه کمک به هوشمندسازی شهر مشهد افزود: در این حوزه نیز با قبول کارگزاری جمع آوری اطلاعات املاک و منازل مسکونی منطقه 9 مشهد به عنوان پایلوت دولت الکترونیک در مشهد تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

انتهای پیام//ح. ص.
 

انجام اقدامات اولیه برای احداث شهرک حمل و نقل درخواف

برچسب ها: شهرداری ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.