اختصاص 230 میلیارد ریال اعتبار به شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: 230 میلیارد ریال اعتبار به شهرک‌های صنعتی استان اختصاص یافته است.

علی نظری شیخ احمد، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر در استان اردبیل مهم‌ترین هدف این مجموعه ایجاد فضای مناسب کسب و کار و رونق اقتصادی استان است که بی‌شک اهمیت به این مسئله نقش مهمی در توسعه استان در بسیاری از عرصه‌ها به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این که فعالیت 22 شهرک صنعتی با زیرساخت و امکانات لازم محقق شده است بیان کرد: ایجاد 220 هکتار فضای سبز در این شهرک‌ها در دستور کار قرار گرفته و دو هزار هکتار زمین در اختیار صنعت‌کاران قرار گرفته است و این مسئله نشان می‌دهد اردبیل در حال صنعتی شدن است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اختصاص 230 میلیارد ریال اعتبار به شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات انجام یافته در این زمینه 10 ناحیه صنعتی در 10 منطقه استان اردبیل ایجاد می‌شود که بی‌شک این مسئله در ایجاد اشتغال مناسب در استان نقش بالقوه‌ای ایفا خواهد کرد.

نظری شیخ‌احمد تصریح کرد: در حال حاضر عمده واحدهای صادراتی مربوط به داخل شهرک‌های صنعتی است که کیفیت بالای کالاهای تولید شده قابل رقابت با محصولات تولید شده در خارج از کشور است و در این زمینه نیز اقدامات مناسبی انجام یافته است و شاهد توسعه روزانه واحدهای شهرک های صنعتی استان هستیم.

وی بیان کرد: سال گذشته 23 میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اختصاص یافته که خوشبختانه این اعتبارات توانسته تا حد قابل توجهی مشکلات و موانع را در این زمینه برطرف کند که تمامی این موارد بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ع

ایجاد فضای مناسب کسب و کار و رونق اقتصادی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.