نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی

عبادت تنها به نماز خلاصه نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت : عبادت تنها به نماز خلاصه نشده و هر کاری که بر اساس وظیفه و نیت الهی انجام شود عبادت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی  پیش از ظهر امروز در دیدار با ائمه جماعات، رابطان نماز، دستگاه‌های اجرایی و دولتی خراسان جنوبی گفت : در حوزه نماز باید کاری ریشه‌ای و اصیل انجام شود و هر کاری که بر اساس وظیفه و نیت الهی انجام شود عبادت است.

وی افزود: در ارزیابی‌های سال گذشته در حوزه نماز از 69 دستگاه دولتی خراسان جنوبی 36 دستگاه امتیاز بالای 90 کسب کردند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در دین سکولار تنها روزها و ایام خاصی را به عبادت اختصاص داده است افزود: استکبار طرفدار دین سکولار است و عبادت تنها در نماز خلاصه نمی‌شود چون تروریست‌ها و وهابی‌ها نیز نماز می‌خوانند اما بعد از آن جنایت انجام می‌دهند و در کل تاریخ هم همین بوده و به اسم دین هم خود را ارضا کرده و هم دست به جنایت می‌زدند.

حجت‌الاسلام کمیلی دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت : اجلاس استانی نماز خراسان جنوبی امسال در نهبندان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تفاهم نامه‌های وزارتخانه‌ها با ستاد اقامه نماز در خراسان جنوبی 87 درصد این تفاهم نامه‌ها اجرایی شده است.

انتهای پیام/ک

در حوزه نماز باید کاری ریشه‌ای و اصیل انجام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.