کلاه کاسکت، ناجی زن موتور سوار شد +فیلم

زن موتورسوار پس از تصادف با وجود عبور چرخ‌های کامیون حمل سیمان از روی سرش به علت داشتن کلاه ایمنی از مرگ حتمی گریخت.

کلاه کاسکت، ناجی زن موتو سوار شد +  فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از نکات ایمنی که می تواند حافظ جان موتور سواران حین رانندگی با موتور باشد داشتن کلاه ایمنی است. شاید در تصادفات مختلف که یکی از طرفین تصادف موتورسوار  بوده دیده اید که در یک تصادف ساده موتورسوار فقط به دلیل نداشتن کلاه ایمنی دچار آسیب جدی مانند ضربه مغزی شده و یا حتی جان خود را از دست داده است.

به تازگی یک موتورسوار زن چینی به علت داشتن کلاه ایمنی توانسته است از  تصادفی مرگبار جان سالم به در ببرد. این زن موتورسوار  که پس از تصادف به وسط خیابان پرت شده بود با وجود عبور چرخ های کامیون حمل سیمان از روی سرش  نجات یافت. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود "ژوئو" به علت بازکردن ناگهانی درب خودروی سواری و برخورد با آن به داخل خیابان پرتاب می شود و جان او در معرض خطر قرار می گیرد. اما در ادامه او که کلاه ایمنی بر سر داشت از زیر چرخ های کامیون حمل سیمان جان سالم به در می برد. این اتفاق  در ساعت 9 صبح روز سه شنبه و در استان "ژجاینگ" چین رخ داد.


بیشتر بخوانید: حمل خودرو با سه چرخه موتوری! +فیلم 


این زن که مادر دو بچه است در اثر این حادثه دچار جراحت سطحی و بلافاصله به بیمارستان "ونرانگ" منتقل شد. رسانه های محلی چین حال ژوئو را مساعد گزارش کرده اند و قرار است او به زودی از بیمارستان مرخص شود.

انتهای پیام/

کلاه کاسکت، ناجی جان زن موتورسوار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امین
۱۵:۲۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
دوستان اشتباه نکنید چرخ کامیون از روی کلاه ایمنی عبور نکرد بلکه به محض برخورد چرخ با کلاه ایمنی به دلیل گرد بودن کلاه ، از زیر چرخ لغزید و اصطلاحا بیرون جهید.به عبارت بهتر چرخ ککامیون از روی کلاه رد نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
بله همین طوره کلاه ایمنی آنقدر محکم نیست که بتواند سنگینی کامیون رو تحمل کنه فقط از سر محافظت می کنه که به زمین اصابت نکنه در این حد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
چینیا چقدر ماجرا دارن! برای خودشون جنس درجه یک تولید میکنن.به ما جنس بی کیفیت میدن.اگر ما کلاه چینی سرمون بذاریم با عبور چرخ دوچرخه از سرمون میمیریم.تا ما باشیم جنس ایرانی بخریم
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۵:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
نابغه جان اونی که وارد کننده اجناس بی کیفیته ایرانیه و اونی که جنس چینی بی کیفیت رو هم سفارش میده باز ایرانیه
یخورده فکر میخواد باور کن مشکل خائن های وطنی هستن وگرنه جنس چینی درجه یکشم هست
-
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
کلاه کاسکتش خوب بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۹:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
ببینید تو زندگیش چه کار خیر و خداپسندانه ای انجام داده که خداوند مهربان اینجوری در حقش معجزه کرد والا عزیزان من خودم سالهاس موتورسوارم کلاه ایمنی همچین مقاومتی نداره که تریلی از روش ردشه و له نشه ...
گرنگهدارمن آنست که من می دانم
شیشه را دربغل سنگ نگه می دارد
Romania
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
کلاه بهانه است عمرش به دنیا بوده
آخرین اخبار