مدیر بیمارستان ولیعصر شهربابک گفت: ایجاد زیرساخت‌های درمانی مناسب کمک مردم و خیران را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،شب گرشته مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شهربابک با حضور مدیر و رییس بیمارستان ولیعصر شهربابک و اصحاب رسانه در بیمارستان این شهرستان برگزار شد.

آرش شرفیان رئیس بیمارستان ولیعصر شهربابک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باعث افتخارم است که در شهربابک خدمت می‌کنم گفت:اصحاب رسانه زحمات زیادی برای روشنگری می‌کشند که از آنان تشکر می‌کنم.

وی به موقعیت استراتژی خوب شهربابک اشاره کرد و افزود: سعی کنیم در کنار هم و برای موفقیت و پیشرفت شهربابک تلاش کنیم.

مجید زین الدینی مدیر بیمارستان ولیعصر شهربابک در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه ما تعامل خوبی با خبرنگاران داشته ایم گفت: این همکاری باعث مرتفع شدن بسیاری از نقاط ضعفمان شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران درد دل مردم را به مسئولان منتقل می‌کنند افزود: اصحاب رسانه جز اقشاری هستند که کارشان وقت و ساعت اداری ندارد و همیشه دوندگی دارند.

زین الدینی تصریح کرد: تنها مرکز درمانی دولتی در شهربابک بیمارستان ولیعصر است و ما از مردم و خیران تقاضای کمک مادی داریم.

وی به سیر صعودی بیمارستان ولیعصر اشاره کرد و یادآور شد: ۱۸ متخصص در شهربابک فعالیت می‌کنند، اما باید زیرساخت‌ها بیش از پیش فراهم شود و این کمک‌های مردمی و خیران را می‌طلبد.

مدیر بیمارستان ولیعصر شهربابک با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم با رسانه‌ها همگام باشیم، ادامه داد: انتقاداتی که بدبینی را به مردم منتقل کند خوب نیست و امیدواریم اصحاب رسانه انتقادات سازنده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ی

تجلیل از اصحاب رسانه در شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.