تازه های نشر؛

«من ام اس دارم»منتشر شد

کتاب « من ام اس دارم » اثر مریم پیمان در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد.

رضا حاجی آبادی مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار جدید این انتشاراتی گفت: انتشارات هزاره ققنوس به تازگی دو تا سه کتاب منتشر کرده یکی از آن ها رمانی با عنوان « من ام اس دارم » نوشته مریم پیمان است این کتاب زندگی خانمی را روایت می کند که به ام اس مبتلا شده است. وی فرآیند ابتلای خود به ام اس و زندگی کردن با این بیماری را در کتابش بیان می کند.

وی با بیان اینکه کتاب « من ام اس دارم » از نظر اجتماعی کتاب خوبی است و کسانی که با بیماری ام اس درگیر هستند می توانند از این کتاب استفاده کنند، بیان کرد:کتاب دیگری که در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شده مجموعه داستانی با عنوان « خرچنگ قورباغه » اثر صفورا تقوی مقدم است.

مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس با اشاره به انتشار کتاب « در انتظار خورشید» در این انتشارات بیان کرد: کتاب « در انتظار خورشید » اثر رقیه قائمی در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد که محمد قانعی طراحی جلد این کتاب را برعهده داشت همچنین کتاب « تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» اثر دکتر علی اکبر عباسی ، استاد دانشگاه اصفهان در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد این کتاب هم اکنون به چاپ نهم رسیده است.

حاجی آبادی ادامه داد: کتاب « می نویسمت » اثر سیامک بهرام پرور هم در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شده است « ناشنامه » اثر مرضیه فریمانی هم اثر دیگری است که در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار