بازدید معاون بنیاد شعر و ادبیات داستانی از باشگاه خبرنگاران جوان

بهروز جلالی معاون امور استان های بنیاد شعر و ادبیات داستانی به همراه ابراهیم زاهدی مطلق از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوانبهروز جلالی،معاون فرهنگی امور استان های بنیاد شعر و ادبیات داستانی به همراه ابراهیم زاهدی مطلق،مدیر دفتر داستان بنیاد شعر و ادبیات داستانی و چگینی مدیر روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی از باشگاه خبرنگاران جوان و فعالیت های خبرنگاران آشنا شدند.

بهروز جلالی معاون فرهنگی امور استان های بنیاد شعر و ادبیات داستانی در گفتگویی که با مرتضی خلفی زاده،معاون قائم مقام باشگاه خبرنگاران جوان داشتند با اشاره به سابقه خبرنگاری در حوزه ادبیات گفت: آن هیجانی که در حوزه های مختلف خبری وجود دارد در حوزه ادبیات نیست خبرهای حوزه ادبیات با یک متانت پیش می رود و در آن صحت، اهمیت زیادی دارد. کسی که خبرهای این عرصه را دنبال می کند دنبال هیاهوهای خبرهای دیگر نیست بلکه به دنبال خبری است که بتواند به آن استناد کند وبیشتر جنبه آگاهی بخشی به جامعه داشته باشد.

بازدید معاون بنیاد شعر و ادبیات داستانی از باشگاه خبرنگاران جوان

وی با اشاره به تمایل همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان آمادگی دارد در زمینه برگزاری کارگاه های خبری برای خبرنگاران حوزه ادبیات با باشگاه خبرنگاران جوان همکاری کند.

 قرار بود مهدی قزلی،مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کند اما به دلیل اینکه او به نمایندگی از سید عباس صالحی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تبریز برای شرکت در مراسم تشییع جنازه اصغر فردی،شاگرد شهریار رفته بود، در این بازدید حضور نداشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.