نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت:صنایع کوچک با توجه به سرمایه اولیه پایینی که نیاز دارد، فشار مالی سنگینی به دولت وارد نمی‌کند، اما در مقابل ظرفیت اشتغالزایی بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با همراهی چند تن از مسئولان این شهرستان به مناسبت بیست و یکم مردادماه روز صنایع کوچک، از واحد‌های فعال صنعتی منطقه گودغلامعلی در شهربابک از جمله شرکت "مس کاران جوان"، "آلیاژ خاتون" و "سیمین پالایش" بازدید کرد.

علی اسدی در حاشیه این بازدید گفت: بیست ویکم مرداد فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی صنایع کوچک و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی، تلاشگران در این عرصه اقتصادی است تا یکبار دیگر جهت ارتقا و احیا صنایع کوچک متحد شویم و گامی راسخ در جهت بهبود وضعیت این صنایع برداریم.

وی افزود: صنایع کوچک با توجه به سرمایه اولیه پایینی که نیاز دارد، فشار مالی سنگینی به دولت وارد نمی‌کند، اما در مقابل ظرفیت اشتغالزایی بالایی دارد، اگر اقتصاد کشور به سمت اینگونه صنایع سوق داده شود شاهد تغییرات بنیادین در اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک، ضمن تبریک و تهنیت روز حمایت از صنایع کوچک به صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در شهرستان شهربابک، از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آن‌ها قرار گرفت و این موارد را جهت بررسی و رفع به مسئولان مربوطه ارجاع داد.

 "شرکت مس کاران جوان با تولید مس مات و با ۴۰ نفر اشتغالزایی و با ظرفیت تولید ۵۵۰۰ تن در سال"، "شرکت آلیاژ خاتون با تولید فرومولیبدن و رنیوم و با اشتغالزایی ۱۴ نفر" و "شرکت سیمین پالایش کرمان با تولید مس مات و با اشتغالزایی ۴۰ نفر و با ظرفیت ۱۵۰۰ تن در سال" در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ی

صنایع کوچک ظرفیت اشتغالزایی بالایی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار