تاپایان امسال؛

فراهم شدن مقدمات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کرمان

رئیس ستاد دیه استان کرمان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و جمع بندی گلریزان نهایی که در سطح استان برگزار می شود تا پایان سال جاری مقدمات رهایی همه زندانیان جرائم غیر عمد کرمان فراهم می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،همزمان با اولین روز از ماه ذیحجه هشتمین جشن گلریزان شهرستان زرند بمنظور کمک به آزادی زندانیان آبرومند جرائم غیر عمد در سینما آزادی شهرک ولایت برگزار شد.

در این مراسم ارزشمند معنوی که فرماندار، رئیس دادگستری، جمعی از مسئولین اجرایی و خیرین حضور داشتند

موسوی قوام رئیس ستاد دیه استان کرمان ضمن قدر دانی از حضور خیرین و مسئولین اجرایی و قضایی گزارشی از فعالیت‌های ستاد دیه استان بیان کرد.

وی افزود: از تعداد ۴۰۴ نفر مدجویان جرائم واجد شرایط غیر عمد که در زندان‌های استان داریم متاسفانه ۲۰ نفر در زندان شهرستان زرند تحمل حبس میکنند .

وی ادامه داد خوشبختانه امروز با حضور خیرین و مسئولین اجرایی شهرستان زرند مبلغ ۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال تعهدات خیرین را داشته ایم که انشاالله به این کار خیر و خداپسندانه کمک خواهند کرد و با مبلغی که ستاد دیه استان اختصاص خواهد داد در مجموع زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان زرند فراهم میشود.

رئیس ستاد دیه استان کرمان گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته و با جمع بندی گلریزان نهایی که در سطح استان داریم تا پایان سال جاری مقدمات رهایی همه زندانیان جرائم غیر عمد در استان فراهم میگردد.

وی از خیرین خواست درکنار کمک‌های مادی خود بحث اخذ رضایت شاکی با مجموعه ستاد دیه استان و شهرستان‌ها و مجموعه قضایی همکاری بیش از پیش داشته باشند.

انتهای پیام/ی

گلریزان برای آزادی زندانیان زرندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.