بازتاب سخنان امروز رهبر انقلاب درباره مسائل داخلی و عدم مذاکره با آمریکا در رسانه‌های خارجی

بیانات روز دوشنبه مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در رسانه‌های منطقه و جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.

بازتاب سخنان امروز رهبر انقلاب درباره مسائل داخلی و عدم مذاکره با آمریکا در رسانه‌های خارجیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع‌بندی بخشی از سخنان امروزشان در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم فرمودند: «ما فقط وقتی می‌توانیم وارد بازی خطرناک مذاکره با آمریکا شویم که از لحاظ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی به اقتدار مورد نظرمان برسیم و فشار‌ها و هوچی‌گری‌های آن  نتواند در ما تأثیر بگذارد، اما در حال حاضر مذاکره قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود و ممنوع است».

ایشان همچنین در سخنان خود تاکید کردند که جنگی رخ نخواهد داد و ایران نیز با آمریکا مذاکره نخواهد کرد. (جزئیات بیشتر) این بخش از بیانات رهبر انقلاب و اظهاراتی که در آن ایشان مشکلات اقتصادی کشور را با تکیه بر تدابیر داخلی قابل حل دانستند، از بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان برخوردار شد.

به عنوان نمونه، خبرگزاری رویترز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اعلام کرد رهبر ایران جنگ با آمریکا را بعید شمرد. این خبرگزاری همچنین اعلام کرد رهبر ایران پیشنهاد ترامپ در خصوص مذاکره با ایران را رد کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز با تیتر «نه جنگ می‌شود و نه با آمریکا مذاکره می‌کنیم»، بیانات ایشان را بازتاب داد.

نیویورک تایمز نیز با بازتاب سخنان رهبر انقلاب اعلام کرد رهبر ایران هرگونه رویارویی نظامی میان ایران و آمریکا را بعید دانست.

نشریه آمریکایی هیل هم نوشت: رهبر (معظم) ایران هرگونه گفتگو با آمریکا را -پس از پیشنهاد ترامپ- ممنوع کرد.

بسیاری دیگر از رسانه‌های منطقه و جهان از جمله روزنامه‌های صهیونیستی هاآرتص و جروزالم پست و رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مانند ایندیپندنت، یورونیوز، سی‌ان‌ان و اسپوتنیک نیز بیانات رهبر انقلاب درباره عدم مذاکره با آمریکا را در قالب خبر فوری، پوشش دادند.

بازتاب سخنان امروز رهبر انقلاب درباره مسائل داخلی و عدم مذاکره با آمریکا در رسانه‌های خارجی

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار