رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه:

تصمیم انحلال تیم شهرداری ارومیه می‌تواند بازنگری شود

رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت:تصمیم انحلال تیم شهرداری ارومیه در قالب نشست‌های تخصصی و مشارکتی می‌تواند بازنگری شود.

بیرامی رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت:مهمترین دلیل اصرار برای حضور والیبال ارومیه در لیگ برتر کارکرد‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی این ورزش در ارومیه است.

رئیس ورزش و جوانان ارومیه گفت: ورزش هیچگاه هزینه نبوده و نیست، بلکه صرفه جویی در مقابل میلیارد‌ها هزینه‌های درمانی و سرمایه گذاری برای توسعه پایدار در جوامع مطرح می‌شود.

وی افزود: امروزه کشور‌های توسعه یافته برای توسعه اقتصادی از توان و ظرفیت ورزش و اقتصاد در ورزش بهره گیری می‌کنند.

وی ادامه داد:امیدوارم فرماندار  و اعضای شورا و دستگاه‌های مرتبط طی نشستی با همکاری و مشارکت نسبت به این تصمیم بازنگری کنند، تا به احساسات هواداران عاشق والیبال لطمه وارد نشود و همچنان از ورزش و والیبال لذت ببرند و شاهد موفقیت‌های این تیم باشیم.

بیرامی با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های ورزش حرفه‌ای و قهرمانی شهرداری افزود: هرگونه کناره گیری می‌توانست، تدریجی و با بررسی تمام جوانب انجام پذیرد تا با جایگزینی قوی از بخش خصوصی در زمان منطقی بتوان به تیم داری در والیبال ادامه داد.

انتهای پیام/م

لزوم بازنگری به رای انحلال تیم شهرداری ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.