اکران مستند "موسیو آرسن" در رشت

مستند "موسیو آرسن" امروز در رشت اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم مستند "موسیو آرسن" ساخته عبدالستار کاکایی، ساعت ١٨ عصر امروز در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت رونمایی می‌شود و حضور عموم علاقمندان در این مراسم آزاد است.

وی افزود: این فیلم مستند به زندگی و فعالیت‌های خیرخواهانه آرسن میناسیان، نیکوکار ارمنی تبار گیلانی و موسس نخستین داروخانه شبانه‌روزی کشور (کارون) و آسایشگاه معلولین در رشت می‌پردازد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تحقیقات این مستند در سال ١٣٩٤ آغاز و بعد از ۶ ماه تحقیق، ساخت آن از اوایل اسفندماه همان سال آغاز شد گفت:بخش‌های زیادی از این مستند در رشت ساخته شده و برخی از شهروندان رشتی نیز از عوامل بازی این مستند هستند.

قاسم مصفا تصریح کرد:فریبرز زیده‌سرایی در این مستند، نقش موسیو آرسن را ایفا می‌کندو بیژن توانایی، در نقش خاچاطور، پدر آرسن؛ مهتاب عزیزپور، خسرو نظری، ماندانا کاشفی، الهام کیانپور (در نقش آراکس، مادر آرسن) و آرسن فخرایی از عوامل بازی در این مستند هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

مستند "موسیو آرسن" در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.