مدیرکل جدید صدا و سیمای اصفهان منصوب شد

با حکم رئیس سازمان صدا و سیما بهرام عبدالحسینی به سمت مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب شد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای اصفهان منصوب شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ با حکم رئیس سازمان صدا و سیما بهرام عبدالحسینی به سمت مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب شد.

دکتر علی عسکری در این حکم تأکید کرد که با تکیه بر ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی و دینی منطقه در اجرای سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما و تحقق اهداف و مأموریت‌های ترسیم شده، اهتمام جدی نمایند.

رئیس رسانه ملی، توسعه ضریب نفوذ کمی و کیفی رسانه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و طراحی شیوه‌های نوین به منظور حفظ و جذب مخاطب، ارتقای برنامه‌ها با محوریت دین، اخلاق، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی با تأکید بر «سبک زندگی اسلامی- ایرانی» و تعامل مؤثر با مسئولان منطقه و اطلاع‌رسانی مناسب رخداد‌ها و تحولات برای افزایش اعتماد، سرمایه اجتماعی و جذب گردشگر را از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما عنوان کرد که باید در جهت تحقق آن‌ها اهتمام جدی شود.

دکتر علی عسکری در پایان از زحمات بی‌دریغ مسعود احمدی افزادی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح در ساختمان مرکز صدا و سیمای استان اصفهان برگزار می‌شود.

عبدالحسینی پیش از مدیرکلی در مرکز گلستان در بخش‌های دیگر سازمان صدا و سیما از جمله معاونت صدا و سیمای مرکز یزد نیز فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: صدا و سیما ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار