پاکسازی دزفول از فروشگاه های غیرمجاز عرضه سم کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی دزفول از تعطیلی آخرین فروشگاه غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد زارعی، مدیر جهاد کشاورزی دزفول با اشاره به اهمیت تامین امنیت غذایی مردم، حفظ محیط زیست و جلوگیری از توزیع سموم شیمیایی از سوی فروشگاه های غیرمجاز بیان کرد: کمیته ساماندهی سموم شیمیایی در دزفول در اقدامی مشترک با نیروی انتظامی و پلیس اماکن این فروشگاه متخلف و فاقد مجوز را در کوی مدرس این شهرستان تعطیل کرد.

وی، نظارت جدی بر توزیع و فروش آفت کش های نباتی را از اولویت های مدیریت جهاد کشاورزی دزفول عنوان کرد و اذعان داشت: به منظور انجام این مهم و برخورد شدید قانونی با متخلفان، گشت مشترک در حال انجام است، ضمن اینکه با تعطیلی این فروشگاه از این پس هیچ فروشگاه غیرمجاز عرضه سم کشاورزی در سطح شهر دزفول فعالیت نمی کند.

زارعی با بیان اینکه چند فروشگاه غیرمجاز دیگر نیز در سطح روستاها و شهرهای تابعه شهرستان دزفول همچنان فعالیت دارند اظهار کرد: ساماندهی آن ها در حال انجام است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول در ادامه افزود: کلیه فروشندگان سموم اقدام به جذب کارشناس فنی نموده و پرونده های آن ها برای کسب مجوز در روند پیگیری در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی موجود است.

انتهای پیام/گ

پلمپ واحدهای صنفی غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.