جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سیستان و بلوچستان فراخوان داد

مسئول بسیج رسانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به منظور حمایت و اعلام برترین‌های حوزه رسانه این استان فراخوان داد.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سیستان و بلوچستان فراخوان دادبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی مسئول بسیج رسانه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این جشنواره علاوه بر سازمان بسیج رسانه که متولی جشنواره است دیگر نهاد‌ها از جمله شبکه هامون، سازمان رسانه‌ای سراج، حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان و روابط عمومی سپاه سلمان این استان نیز همکاری دارند.

وی بیان کرد: این جشنواره شامل عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور و موشن‌گرافی است.

مسئول بسیج رسانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین محور‌های اصلی جشنواره شامل عناوین وحدت، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی است.

وی بیان کرد: فرصت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ شهریور ماه است و علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌بایست آثار خود را از طریق تارنمای نام نویسی در جشنواره به آدرس abozar-sb.ir ارسال کنند.

سرهنگ علی بیگی اظهار داشت: آثار برگزیده توسط داوران جشنواره به مرحله نهایی و کشوری راه خواهد یافت.

وی ادامه داد: آدرس دبیرخانه جشنواره، زاهدان، تقاطع خیابان شهید طالقانی و مصطفی خمینی، ساختمان شهید نوری صفا، سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سیستان و بلوچستان 

برچسب ها: هنرمند ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار