مقام آمریکایی: تحولات اخیر در روابط ترکیه و آمریکا منافع اقتصادی دو طرف را تهدید می‌کند

معاون رئیس اتاق بازرگانی آمریکا تاکید کرد تحولات اخیر در روابط این کشور و ترکیه منافع اقتصادی دو کشور را با خطر مواجه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه اینترنتی تلویزیون تی‌آر‌تی، مایرون برلیانت، معاون رئیس اتاق بازرگانی آمریکا، می‌گوید تحولات اخیر در روابط آمریکا و ترکیه منافع اقتصادی دو کشور را تهدید می‌کند.

او با بیان این مطلب گفت: مسائل اخیر در روابط دو کشور، همپیمانی آمریکا و ترکیه را که از ده‌ها سال پیش ادامه یافته با خطر مواجه کرده است. افزایش تعرفه‌های گمرکی کالا‌های وارداتی از ترکیه مخاطرات جدی را برای آمریکا در پی دارد.

معاون رئیس اتاق بازرگانی آمریکا افزود: آمریکا در جنگ تجاری با دیگر کشور‌ها متحدانش را نیز با خود بیگانه کرده است. این جنگ تجاری به اقتصادی آمریکا لطمه زده، رهبری جهانی آمریکا را متزلزل کرده و کارگران، کشاورزان و تولیدکنندگان آمریکایی را با ضرر مواجه کرده است.

برلیانت گفت: تشدید تنش میان آمریکا و دیگر کشور‌ها به بازار‌های در حال توسعه، بانک‌های اروپایی و اقتصاد آمریکا را با خطر مواجه می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
هر وقت آمریکائیها ببینند که رقیب مورد تهدیدشان شجاع است و کم نمی آورد عقب نشینی میکنند و یکی به نعل میزنند و یکی به میخ.. با شجاعت از مسیری که انتخاب کرده ای دفاع کن به ملتت تکیه کن وبه آنان هم اطمینان واعتماد بده و هم اعتماد و اطمینانشان را جلب کن خواهی دید که ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند و پیروز میدان خواهی بود
آخرین اخبار