حجت الاسلام فقیهی خبر داد:

اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز شد/ افزایش هزینه‌ها از ۲۳ تا ۳۰ مرداد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات اعزام می شود.

آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات از امروز/ اولین کاروان ازتهران و بوشهر راهی عتبات شدحجت الاسلام  والمسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه اعزام نوزدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از امروز شروع شده است، گفت: اعزام‌های دوره جدید از  24 مرداد ماه آغاز شده است و تا اول آبان  ماه سال جاری ادامه دارد، در این دوره 8 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در طول دوره نوزدهم اعزام دانشگاهیان، روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات اعزام شود.

فقیهی تصریح کرد: اولین کاروان نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان با حضور80 نفر از دانشجویان امروز از استان های تهران و بوشهر راهی عتبات شد و با برنامه ریز‌ های صورت گرفته زائران استان‌های دیگر هم به ترتیب اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: زائران دانشگاهی در این دوره سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

فقیهی در خصوص هزینه‌های سفر دانشگاهیان اظهار کرد: در برخی از ایام هزینه‌های اعزام به عتبات توسط سازمان حج و زیارت افزایش پیدا می‌کند و این افزایش هزینه‌ها به دلیل حجم تقاضاست که در ایامی مانند عرفه و ایام نوروز به این صورت است.

وی ادامه داد: در این ایام هزینه‌ها به صورت 10 درصد افزایش پیدا کرده و سپس به حالت اول باز می‌گردد، در واقع افزایش هزینه ها از 23 تا 30 مرداد افزایش خواهد بود.

انتهای پیام/

جزئیات اعزام نوزدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار