رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تشکیل صندوق های خطر پذیر در مراکز نوآوری برای جذب سرمایه گذاران دانش بنیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح مرکز نوآوری در ساری به شکل گیری صندوق خطرپذیر اشاره کرد و گفت: با تشکیل صندوق خطرپذیر زمینه جذب سرمایه گذاران دانش بنیان نیز فراهم می شود که این موضوع در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ایجاد زیرساخت ها فراهم شده است،گفت: هفت مرکز نوآوری با محتوای جدید و کسب کار نو و بدون نیاز به اقتصاد نفت شکل گرفته است.

رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تمرکز اقتصاد دانش بنیان در نقاط مختلف کشور تسریع داده شده است، افزود: با راه اندازی مراکز نوآوری اقتصاد دانش بنیان زمینه عبور از اقتصاد نفتی در دانشگاه ها را فراهم می کند.

قادری فر گفت: فارغ التحصیلان در این مراکز نوآوری با رفع موانع و تسهیل گری و ایجاد استارت آپ ها راه و مسیر خودشان را پیدا می کنند.

وی افزود: بازار محصولات دانش بنیان هم  در داخل و هم خارج در انتظار کشور ما است.

انتهای پیام/ م

جذب سرمایه گذاران دانش بنیان در مراکز نوآوری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.