در پی تشکیل جلسه کمیته انضباطی در دانشگاه آزاد؛

مدرک جعلی، کرسی شهرداری را از احمدی نژاد گرفت

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: در پی تشکیل جلسه کمیته انضباطی در دانشگاه مدرک دانشگاهی سرپرست شهرداری کرج باطل شد.

مدرک جعلی کرسی شهرداری را از احمدی نژاد گرفتبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چندی پیش خبری در برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر شد که بر مبنای آن مشخص شد، سرپرست شهرداری استان البرز و شهر کرج مدرکی غیر قانونی داشته است و با سرقت علمی موفق به اخذ مدرک خود شده بوده است که با اقدام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مدرک این شهردار باطل شد.

رضا همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   با اشاره به ابطال مدرک دانشگاهی سرپرست شهرداری کرج گفت: جلسه  کمیته انضباطی‌ در دانشگاه آزاد واحد کرج برای نظارت برگزار شد که پس از بررسی های متعدد غیرقانونی بودن مدرک سرپرست دانشگاه آزاد محرز و مدرک وی باطل شد.

محمدرضا‌ احمدی نژاد‌ از اواخر فروردی ماه امسال با مدرکی که به کمک سرقت علمی به دست آمده بود به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب شد اما هفته گذشته و پس از برگزاری کمیته انضباطی‌ در دانشگاه آزاد واحد کرج غیرقانونی و باطل بودن مدرک وی محرز شد.

پس از گذشت چند روز از انتشار این خبر و در پی باطل شدن پایان‌نامه احمدی نژاد‌ و به دلیل سرقت علمی و کپی‌ کردن پایان‌نامه‌اش وی صبح امروز 24 مرداد ماه استعفای خود را به شورای شهر استان البرز‌ تقدیم و از شهرداری کناره گیری کرد.

انتهای پیام/

احمدی نژاد استعفا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار