کشف یک انبار مواد بهداشتی و غذایی در بیرجند

سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، از کشف یک انبار مواد بهداشتی و غذایی در بیرجند خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  تهوری، سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، کشف یک انبار مواد بهداشتی و غذایی در بیرجندمعدن و تجارت استان گفت:یک انبار اقلام بهداشتی و غذایی در طرح مبارزه با احتکار، اختفاء و شناسایی انبارهای فاقد کد شناسه در بیرجند کشف شد.

 ویارزش کالاهای کشف شده را 78 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 69 هزار و 264 عدد کالا از این انبار کشف و ضبط شد که 5 هزار و 938 عدد بهداشتی و بقیه خوراکی است.

 تهوری گفت: کالاهای شناسایی شده وارد شبکه توزیع می شود.

سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: همه افراد حقیقی، حقوقی، عمده فروشان و شرکت های پخش که اقدام به خرید، نگهداری و فروش کالا در حجم عمده می کنند موظفند ضمن اعلام مکان انبار و أخذ کد از معاونت بازرسی نسبت به تکمیل فرم های مربوطه و اعلام موجودی کالای خود اقدام کنند.

تهوری گفت: در صورت عدم اعلام مکان انبار و موجودی کالا در انبار موضوع تخلف از مصادیق عدم اعلام موجودی یا احتکار کالا بوده که بر اساس قوانین مربوطه با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده محل نگه داری کالا و انبار خانگی و غیر خانگی مشکوک مراتبط را به سامانه ستاد خبری 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: صنعت و معدن ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار