افتتاح پایگاه اورژانس جواهرده در هفته دولت

پایگاه اورژانس جواهرده در دو طبقه با حمایت‌ها و پیگیری‌های ویژه فرماندار رامسر هفته دولت سال امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، محمد آزاد فرماندار رامسر در نشست مدیران شهرستان با رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه سفر استاندار به غرب مازندران گفت: پایگاه اورژانس جواهرده در دو طبقه با حمایت‌ها و پیگیری‌ های ویژه فرماندار رامسر هفته دولت سال امسال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان کتالم نگرانی‌ های زیادی را برای شهرستان به وجود آورده است و باید با یک تصمیم جهادی به همه نگرانی‌ ها پایان داده شود.

وی از تعامل بسیار خوب مدیریت شهرستان و پشتیبانی رسانه‌ ها در مسیر توسعه شهرستان خبر داد.

اردشیر صارمی رییس بیمارستان رامسر نیز در این نشست با بیان اینکه کمبود متخصص از مهم‌ترین خواسته‌ های مردم است، گفت: طبق رایزنی‌ هایی که صورت گرفت قول تخصیص چند متخصص پاییز سال جاری به این بیمارستان داده شد.

وی افزود: هزینه بالای حامل‌های انرژی هزینه‌ های بیمارستان را افزایش داده و بار مالی سنگینی برای این حوزه ایجاد کرده است که با آموزشی شدن بیمارستان رامسر میتوان این مشکل را حل کرد.

صارمی به بیان اینکه مرکز غربالگری و آسانسور دوم حمل بیمار در این بیمارستان با وجود هزینه سنگین، اما درحال انجام است گفت: کمبود آمبولانس یکی از دغدغه‌ های جدی در بیمارستان رامسر است.

مظاهل باقرسلیمی شهردار رامسر نیز در این نشست با قدردانی از دکتر ابروتن پزشک قلب رامسر، از عدم وجود بخش تخصصی قلب در غرب مازندران انتقاد کرد و گفت: مردم غرب مازندران حتی برای آنژیو هم باید به بابل و ساری و گیلان بروند.

حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر نیز در این نشست با اشاره به اینکه در مدت اخیر بسیاری از مطالبات بالعفل تبدیل شد گفت: خانه بهداشت روستای لیماک که در وضعیت بسیار نامناسبی قرار داشت پس از خرید زمین درمحل مناسب کار ساخت ساختمان جدیدآغاز شد که برای ادامه کار نیاز به تامین اعتبار است.

مجتبی رضوانی شهردار کتالم و ساداتشهر نیز در این نشست با بیان اینکه بسیاری از نواقص حوزه بهداشت و درمان این شهر در مدت اخیر حل و فصل شده است گفت: دغدغه اصلی در حوزه بهداشت و درمان این شهر بیمارستان کتالم است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد که باید فکری اساسی صورت بگیرد.

وی افزود: ۲۱ هزار جمعیت شهر کتالم و ساداتشهر و روستا‌های منطقه میرزاکوچکخان چشم انتظار حل مشکلات این بیمارستان هستند که اگر نقصی در این حوزه ایجاد شود فشار به بیمارستان رامسر چند برابر خواهد شد.

رضوانی گفت: شهریور ماه سال گذشته کلنگ مرکز دیالیز در کتالم به زمین زده شد، اما با گذشت یک سال هنوز کاری انجام نشده است.

سعید صفاتی رییس شورای شهرستان رامسر نیز در این نشست بر تخصیص پزشک متخصص به رامسر با برد تخصصی جهت حضور در دانشگاه بین الملل تاکید کرد.

دکتر سبحان بهرامی رییس نظام پزشکی رامسر نیز بر لزوم تشکیل تیمی جهت بالفعل رساندن پتانسیل‌ های گردشگری سلامت در شهرستان تاکید کرد

سید صادق میرابوطالبی رییس شورای شهر کتالم و ساداتشهر نیز در این نشست از مدیران استانی و ملی خواست رامسر را با جمعیت ۸۰ هزار نفری نبینند چرا که حضور میلیونی مسافران شهرستان رامسر را با دیگر مناطق متمایز کرده است.

انتهای پیام/ م

بهره برداری اورژانس جواهرده رامسر در هفته دولت

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار