ماجرای عجیب جانبازی که به افغانستان دیپورت شد!+ عکس

رئیس پلیس پایتخت به خبر تلخ و در عین حال عجیب، دیپورت اشتباهی یک جانباز اعصاب و روان به افغانستان که به مرگ این جانباز ختم شده، واکنش نشان داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روز گذشته خبری تکان دهنده در یکی از رسانه‌ها منتشر شد؛ خبری عجیب که بر اساس آن عنوان شده بود «فردی به نام قاسم یک‌سال پیش در حالی که برای تفریح به پارکی در افسریه تهران رفته بود، دیگر هرگز بازنگشت. مرد جانبازی که به خاطر بیماری اعصاب و روان نتوانست راه خانه‌اش را پیدا کند. مردی که در پارک افسریه ناپدید شد و سر از افغانستان درآورد.»

در این خبر آمده بود: فقط به خاطر ظاهرش او را با یک مرد افغانستانی اشتباه گرفتند. از تهران به افغانستان منتقل شد و میان چندین مرد افغان در روستایی دور افتاده در افغانستان رها شد. اما سرنوشت تلخ قاسم به این‌جا ختم نشد. مرد ٥١ ساله در آن روستای غریب، به خاطر گرسنگی و سرمای زیاد غریبانه جان باخت.

ماجرای عجیب جانبازی که به افغانستان دیپورت!+ عکس

در این خبر که بر اساس گفتگو با همسر این جانباز اعصاب و روان منتشر شده، همسر وی عنوان کرده: «ما فقط جسد قاسم را می‌خواهیم. درخواست‌مان این است که جسدش را به کشورش برگردانند. این موضوع را به بنیاد شهید هم اعلام کرده‌ایم، آنها گفته‌اند باید از طریق دادسرا پیگیری کنیم.»

انتشار این خبر با واکنش‌های زیادی همراه بود و حول این خبر بحث‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، در واکنش به این خبر با تکذیب وقوع این حادثه در تهران اظهار کرد: در تهران چنین موضوعی اتفاق نیافتاده و من چنین موضوعی را تکذیب می‌کنم.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: چندین فیلتر وجود دارد و زمانی که همکاران ما بر اساس وظیفه قانونی خود، اتباع غیرمجاز را بازداشت می‌کنند، کارشناسان ما موضوع را بررسی می‌کنند و وضعیت آن‌ها را کاملاً مشخص می‌کنند. پس از آن هم این افراد تحویل اردوگاه اتباع داده می‌شوند و در آنجا هم با حضور نمایندگان استانداری، انگشت‌نگاری از این افراد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله نیز بررسی‌های کاملی انجام می‌شود و از افراد سوال و جواب می‌شود و از این رو اصلاً وقوع چنین خطایی امکان‌پذیر نیست.

با توجه به حساسیت موضوع این جانباز اعصاب و روان و تکذیب پلیس پایتخت در خصوص دستگیری چنین فردی توسط نیروی انتظامی، لازم است تا بررسی‌های بیشتری درباره این اتفاق تلخ انجام شود تا به صورت کامل، ابعاد مختلف آن مشخص شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

واکنش پلیس تهران به خبر «دیپورت» اشتباهی یک جانباز به افغانستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
واقعا که تاسف بار هست.برای چنین شخصی خانواده اش میبایست مشخصاتش رادایم به گردنش اویزان میکردند
Germany
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
مدیریت تکذیب و تخریبو فسادو تباهی....الحق که اسم بامسمائیست.. جواب همه دردیها وهمه فسادها وهمه چپاولها فقط تکذیب .تکذیب وسانسور پی درپی. شرمتون باد که کمترین شهامتی دروجودتون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
وای بر ما اگر چنین باشد چه ایرانی چه افغانستانی فرقی نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
مشکل آن است که آقازاده نیست !!! ژن برتز ندارد !!! پول ندارد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
کلا همیشه تکذیب می کنن آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
یکی این جوری غریب زندگی میکنه و یکی آنقدر از همین جانبازی استفاده میکنه ...
آخرین اخبار