مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور خبر داد؛

احداث ۱۰۰ هزار مسکن مددجویی در کشور

مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه ۱۰۰ هزار مسکن مددجویی در کشور احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛بازیان مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، از افزایش ۱۲ برابری اعتبارات مسکن روستایی برای ایجاد اشتغال در روستا‌ها خبر داد و افزود: امسال بودجه ۲۰ هزار میلیارد ریالی به صورت مستقیم به بخش مسکن روستایی تزریق می‌شود.

بازیان افزود: تا پایان برنامه ششم توسعه ۱۰۰ هزار مسکن مددجویی در کشور احداث خواهد شد.

وی با اشاره به این که ساخت مسکن روستایی در اولویت برنامه‌های این نهاد است، اظهار داشت: کمیته امدا امام خمینی ۴ هزار واحد مسکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه احداث و تا مهر سالجاری دو هزار واحد دیگر نیز تکمیل و به بهره براری خواهد رسید.

مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد، از ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی با مشارکت سپاه، بنیاد برکت و مددجویان در ۱۴ استان مرزی برای محرومیت زدایی خبر داد و گفت: ساخت هزار واحد از این تعداد سهمیه آذربایجان غربی است و باید در یک سال پیش رو احداث و به بهره برداری برسد.

بازیان در ادامه گفت: امسال ۵۰ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی واگذار می‌شود.

مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد، در خصوص خدمات ارائه شده این نهاد در استان آذربایجان غربی گفت: در سه سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ مسکن احداث و یازده هزار مسکن با بودجه‌ای ۵۰۰ میلیارد ریالی بازسازی و مقاوم سازی شده است.

سهندی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: امسال یک هزار و ۳۱۱ باب مسکن با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دستور ساخت است.

 

انتهای پیام/م

سفر مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.