مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غری خبر داد؛

۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی نیازمند مسکن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: ۴ هزار و ۶۰۰ نفر مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی نیازمند مسکن می‌باشد.

۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی نیازمند  مسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه در استان ۶۷ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد می‌باشد گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیازمند مسکن می‌باشند که از این تعداد نیز ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در مناطق روستایی و یک هزار و ۸۰۰ نفر در منلطق شهری می‌باشند.
سهندی با اظهار اینکه امسال در راستایی رفع نیاز مسکن مددجویان تحت پوشش گام های  بسیجی و امدادی در استان برداشته می‌شود، افزود: امسال یک هزار واحد مسکونی در مناطق محروم روستایی و صعب العبور با مشارکت سپاه و کمیته امداد احداث خواهد شد که استارت اقدامات اولیه آن زده شده است.
وی در خصوص برنامه‌های تدوین شده کمیته امداد در زمینه مسکن نیز گفت: امسال یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان احداث و یا خرید خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در ادامه گفت: میزان اعتبار مورد نیاز برای واحد‌های مذکور در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد تومان می‌باشد که با تامین اعتبارات و تلاش همکاران گام مهمی در زمینه رفع مشکل مسکن مددجویان برداشته می‌شود.
انتهای پیام/ح


نشست خبری مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.