رویداد‌های تازه ورزش استان قزوین

از اعزام کماندار آبیکی به رقابت‌های آسیایی تا قرعه کشی یک دو فوتبال کشور

اخبار ورزشی از تیراندازی با کمان، والیبال، فوتبال، شطرنج و هاکی را در روز پنجشنبه بیست و پنجم مرداد ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، شرکت کننده  آبیکی در رشته تیراندازی با کمان، والیبال امید‌های دختر استان و  تیم فوتبال کاسپین حریفان خود را شناختند.

این دیدارها نایب قهرمان دختر قزوینی در رقابت‌های شطرنج و برگزاری مجمع انتخابات هیات هاکی استان از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

کماندار آبیکی راهی رقابت‌های بازی‌های آسیایی شد

اسماعیل عبادی، کماندار آبیکی در ترکیب تیم ملی کامپوند، برای شرکت در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی راهی جاکارتا شد.

رقابت‌های تیراندازی با کمان آسیا از ۳۰ مردادماه آغاز وتا ۶ شهریور ادامه دارد و عبادی در بخش‌های میکس و تیمی به مصاف حریفان  خود می رود.

تیم والیبال دختران استان در لیگ دو کشور ماندگار شد

در پایان رقابت‌های والیبال امید‌های دسته دو بانوان کشور، تیم قزوین با سه باخت و یک برد و کسب عنوان پنجم در این رقابت‌ها ماندگار شد و سهمیه دسته دوم را حفظ کرد.

در پایان مسابقات ناظر فنی این دوره، رویا معدنی و محدثه شاهسوند را به اردوی تیم ملی امید معرفی کرد، این رقابت‌ها در اراک برگزار شد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین حریفان خود را شناخت

در پایان قرعه کشی رقابت‌های دسته دو فوتبال کشور در فصل ۹۸-۹۷، تیم فوتبال کاسپین قزوین در گروه الف با تیم‌های اتحاد کامیاران، چوکا تالش، شهرداری بم، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، مقاومت تهران، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، راه آهن تهران و خوشه طلایی ساوه هم گروه شد.

مسابقات دسته دو در دو گروه ۱۴ تیمی از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود.

بانوی قزوینی نایب قهرمان مسابقات شطرنج سریع بانوان شد

در پایان مسابقات شطرنج سریع بانوان، مهدیس مهدوی از قزوین با کسب ۶.۵ امتیاز و بعد از شطرنج باز گیلانی در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۱۴ شطرنج باز زن به میزبانی شهر کرج برگزار شد.

امیر رجبی رئیس جدید هیات هاکی استان شد

در پایان مجمع انتخاب رئیس هیات هاکی استان قزوین که با حضور بخارایی دبیر فدراسیون و اعضاء مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، امیر رجبی با کسب ۱۳ رای بعنوان رئیس هیات هاکی استان انتخاب شد.

رضا اولادی دیگر نامزد ریاست این هیات ورزشی بود که قبل از برگزاری مجمع به نفع دیگر نامزد حاضر انصراف داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار